Vannak márkák, amelyek vallásos rajongást képesek kiváltani – amire nem ritkán maga a cég/gyártó is rájátszik, tudatosan gerjeszti, táplálja azt –, az Apple mellett ilyen a Tesla is (hogy a cégvezér Elon Musk körüli kultuszt most ne is említsük).

A villanyautó-márka iránti rajongás most új kifejezési csatornát kapott, immár a párkeresésben is lehet „hasznosítani”, miután a Muotherfrunker.ca weboldalon megjelent a Tesla-imádatot értékelő alkalmazás, az ott elért „randiképességi” értékekkel pedig a Twitteren büszkélkednek a fanatikusok.

Ennyit ér a Tesla a párválasztásnál 1

A teslás randiérték több, különbözően súlyozott részadatból áll össze: a legtöbbet azzal lehet „kaszálni”, ha valaki régi motoros, és már 2019 előtt is Teslával járt – még pontosabban, hogy mennyi pénzt költött a gyártó termékeire –, ezt követik a „későn érkezők” költései (a 2020 óta vásárolt Teslákra költött pénz), a megvásárolt teslás ruhadarabok, kiegészítők értéke, a birtokolt Tesla-részvények, végül a teslás témájú twittek száma.

Amint látható, alapvetően a pénzről szól az értékelés, minél többet áldozott valaki a márka termékeire – elsősorban az autóira –, annál menőbb és annál jobb fogásnak számíthat (többtucatnyi, esetleg százas nagyságrendű pontértékkel, míg kocsi, ruházat és részvények nélkül akár tízezrével is szórhatja az ember a Teslát és Muskot ajnározó twittjeit, legfeljebb néhány századot ér az erre érzékenyek szemében.

Ezen a linken elérhető az aktuális toplista.