„Szerelmet és románcot” kínált a Tinder első boltja, a SwipeMart, mely szeptember 16. és 19. között volt nyitva Tokió egyik külvárosában, Sibujában. Furcsának tűnhet, hogy egy párkereső alkalmazás nyit üzletet, de a projekt a független beszámolók szerint elképesztő sikerrel futott.
A SwipeMart elsősorban a 18 éven felülieknek szólt – érthető okokból -, ők választhattak a tinderes ajándék-ruhaneműk és finomságok közül belépéskor, de a fiatalkorúakat is beengedték az üzletbe. Egyedül azok nem mehettek be, akiken iskolai egyenruha volt, ami mondjuk jelentős kizáró tényezőnek számít Japánban.
A boltban furcsamód nem árultak semmilyen kézzel fogható terméket, ellenben lehetett fotózkodni egy speciális háttér előtt, melyet aztán be lehetett állítani az appban profilképnek, emellett a nyitvatartási időben esténként koncerteket szerveztek népszerű helyi előadókkal. A szervezők belépés előtt mindenkit meg is kértek arra, hogy töltse le az alkalmazást mobiljára, ez volt számukra a fő cél. Tekintettel a sikerre, az akciót a közeljövőben megismételhetik több japán városban.