Itthon szinte elképzelhetetlennek tűnik az, hogy egy falu lakosságának harmada a YouTube-ból éljen meg. Pedig létezik ilyen település a világon, ráadásul nem is éppen egy technikailag a topon lévő területről van szó. Az indiai Tulsiban 15-től 85 éves korig videóznak az emberek, a YouTube mellett pedig már TikTokra és Instagramra is dolgoznak.
A trendet még 2011-2012 környékén indította egy helyi tanár és egy banki alkalmazott, akik otthagyták állásukat és videókat kezdtek el feltölteni a YouTube-ra. Hamar híre terjedt a 3 ezres községben annak, hogy ebből jó pénzt lehet összeszedni, az addig pusztán mezőgazdaságból szerzett pénz 2-3-szorosát is meg lehet keresni az internet segítségével.
A falu legnépszerűbb tartalomgyártójának több mint 116 ezer követője van a YouTube-on, a velük érkező megtekintésekkel, rendszeres videózással már Magyarországon is tisztesnek mondható pénzt lehet keresni. Összesen kb. 40 jelentősebb csatorna fut most a videómegosztón, melyet Tulsiban indítottak, ezek mindenfélével foglalkoznak a zenétől kezdve az oktatáson át a csináld magad videókig.