Manapság az autómárkák már nem csak akkor szeretnének közvetlen kapcsolatba lépni a vevőkörrel, amikor a vásárlók megveszik autóikat, illetve szervizre viszik. Egyre nagyobb erény a folyamatos kontakt, az exkluzív események, melyek révén érzik a tulajdonosok, hogy fizetés után is fontosak az adott márka számára.

Ezt igencsak kimaxolta a Bugatti, akiknek abból a szempontból könnyű a dolguk, hogy nem túl széles a vevőkör, így mindenkire juthat idejük, kis túlzással személyesen ismerhetik összes megrendelőjüket. Nekik már eddig is szerveztek kiruccanásokat Molsheimbe, a Bugatti szülővárosába, ahol Ettore Bugatti is rendszeresen fogadta vendégeit a Château Saint Jean-ban 1928-tól kezdve.

Luxuskempingezést kínál vásárlóinak az autómárka 1

Luxuskempingezést kínál vásárlóinak az autómárka 29

A kastélyt, mely egy 23 hektáros telken található, a 2000-es években újították fel. Volt is min dolgozni, ugyanis bizonyos részeit istállóként használták a második világháborút követően, itt ma legendás Bugattikat állítanak ki. Ezeket is megnézhetik a márka által meghívott emberek, akik a szabad ég alatt, egy átlátszó búrában kempingezhetnek, gyakorlatilag a külvilágtól elzárva – a Bugatti szerint a kastély környezete maga a csend szigete, ahol tölgyfák alatt, az erdőben élő 14 dámszarvas mellett lehet pihengetni.

Luxuskempingezést kínál vásárlóinak az autómárka 30 Luxuskempingezést kínál vásárlóinak az autómárka 31 Luxuskempingezést kínál vásárlóinak az autómárka 32

Természetesen egy klasszikus túravezetés is a program része, ami mindent érint, amihez a Bugattinak valaha volt köze: biliárdasztal, pezsgőválogatás és gyerekeknek készült méregdrága játék is látható a séta közben az Ettore által építtetett Narancsház, na meg a gyár mellett, ahol élőben megtekinthető, hogyan is készülnek a világ legerősebb autói. Érdemes végiglapozni a galériát a legelső képre kattintva a látnivalókért, ha már legtöbbünk nem juthat el ide soha.