Lapkiadónk, a Central Médiacsoport elindította legújabb, a hazai online piacra bevezetett márkáját, a Refreshert. A Csehországban és Szlovákiában már évek óta sikeresen működő brand kulturális és közéleti tartalmakat kínál átélhető módon a millenniumi és Z-generáció számára.
A Refresher szerkesztőségét Hering András, a Nosalty főszerkesztője vezeti tartalmi igazgatóként. „Szupererőnk abban rejlik, hogy nyitottak vagyunk a világra, van róla véleményünk” – kommentálta a bejelentést, kiemelve, hogy a Refresher a tisztességre, a tényszerűségre, az emberközpontúságra, az erőszakmentességre, a kisebbségi csoportok védelmére és támogatására, a toleranciára és a társadalmi felelősségre mint értékekre épül. „Mindezt a modern generáció hangján, szórakoztatva írjuk és mutatjuk meg” – tette hozzá.
Az új, millenniumi és Z-generációs oldal webes felületén kívül több videómegosztó- és közösségimédia-platformon, így a Facebookon, az Instagramon, a TikTokon és a YouTube-on is jelen van. Ennek kapcsán a főszerkesztő megjegyezte, ha kell, további csatornákkal bővítik a Refresher elérhetőségét, igazodva célközönségükhöz, mely a 18-30 éves korosztályt jelenti. Kommunikációs csatornáin pedig egyedi módon közelít a hirdetési megoldásokhoz a csapat, elsősorban natív együttműködésekre alapozva.
A márka a kultúra és a közélet mellett zenével, divattal, társadalmi kérdésekkel, egészséggel, sporttal, gasztronómiával, környezetvédelemmel, valamint inspiráló fiatalok bemutatásával foglalkozik.