Az évtizedek során szinte kultusz épült a WD-40 köré, mely tulajdonképpen egy kenőolaj, illetve vízkiszorító spray. Műhelyek elengedhetetlen kelléke ez, melyet mindenre fújnak a szakik, amit mozdítani szeretnének, de nem mozdul.
Az anyagnak jellegzetes illata van. Erre repült rá a MSCHF, a társadalomnak már számtalanszor görbe tükröt mutató művészeti csoport, amikor megalkották a WD-40-illatú parfümöt. Állításuk szerint ilyen a kemény munka illata, és lássuk be, van ennek a mondatnak igazságtartalma.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Keverékük egyébként hasonlóan áll össze, mint bármelyik parfüm: az elegy 58 százaléka alkohol, 40 százaléka maga a tömény illatanyag, a maradék két százalék pedig víz. Vélhetően ezt a különlegességet is hamar elkapkodja a művészeti csoport népes rajongótábora, még annak ellenére is, hogy a kb. 30 ml-es kiszerelés 48 dollárba, átszámítva 17 ezer forintba kerül. Arról nincs infó, hogy pontosan mennyi WD-40 illatszer készült.