Guccit – mármint eredetit – eleve a tehetősebb emberek vesznek, hordanak, ám az olasz luxusdivatmárka most még inkább szeretné kidomborítani az exkluzivitását, ezért hamarosan privát butikokban fogadja majd az igazi VIP-klienseit.
Miután 2022-ben az USA-ban és Kínában is estek a márka eladásai, az új üzletek nyitásával szeretnének újra növekedést elérni – a VIP-butikokban az igazán pénzes vásárlóiknak nyújtanak majd a korábbiaknál intimebb, közvetlenebb személyesebb élményt.
Az árakat is ehhez szabják: az új butikokban kínált termékek – ruhák, lakberendezési tárgyak, ékszerek – legolcsóbbja sem lesz 40 ezer dollár (kb. 14,5 millió Ft) alatt, míg a legdrágább darabok – nyilván az ékszerek – a 3 milliót (1 milliárd Ft) is elérik majd.
Nyilván aki ezeket megengedheti magának, ilyen nagyságrendben hajlandó költeni a Guccinál, az meg is érdemli, hogy ne a hétköznapi pórnéppel, izé, átlagos gazdagokkal szívjon egy levegőt – és hát ki ne szeretné igazán különlegesnek érezni magát?
Az új „szalonok” egy része a meglévő üzleteken belül nyílik majd, míg mások – például Los Angelesben – teljesen újak lesznek.