Az elmúlt évtizedben hatalmas sikereket elért, de az utóbbi időben előfizetőket – és ezzel komoly pénzt – veszítő streamingszolgáltató, a Netflix nemrég jelezte, hogy a korábbiaknál sokkal komolyabban veszi majd a fiókokhoz tartozó jelszavak megosztását, régiónként, országonként eltérő módokon és mértékben, de megszorításokat és áremeléseket vezet(het) be.
Kanadában az új szabályok szerint a felhasználóknak legalább 31 naponként az otthoni wifijükről kell bejelentkezniük a fiókjukba, hogy bizonyítsák, valóban az eredeti előfizető használja a szolgáltatást, ha ezt nem teszik meg, pluszfiókot is kiszámláznak nekik.
A kanadai Tesla-tulajdonosok komoly fejvakargatásba kezdtek, ugyanis az amerikai villanyautó-gyártó modelljeinek jelentős részében a csomag része a Netflix-előfizetés, ám sokan nem biztosak abban, hogy minden egyes hónapban bejelentkeznek a fiókba az autóból, vagy hogy egyáltalán fizikailag megoldható-e ez számukra az otthoni wifin keresztül.
A különböző fórumokon, a közösségi médiában azonnal megjelentek azt ezt illető aggályok, kérdések, ám a márkához hivatalosan nem kötődő Drive Tesla Twitter-fiók gyorsan megnyugtatott mindenkit, hogy utánajártak, és a Tesla-tulajdonosokra nem vonatkozik majd az új előírás, amit aztán maga a Netflix is megerősített.
Az egyelőre nem világos, hogy az Elon Musk-féle villanyautók tulajdonosaira más szabályokat vezetnek majd be, vagy egyszerűen csak felmentést kapnak, ahogy az sem, hogy a kanadai teslásokon túl más piacokon is hasonló megközelítést alkalmaznak-e a márkatársakra.