Az autómárkák az elmúlt években egyre inkább túlnyújtóznak a négykerekűek gyártásán, a rollerektől, kerékpároktól kezdve a robotokon, „brandelt” ingatlanokon át a divatkiegészítőkig mindenféle szolgáltatást, terméket kínálnak, most itt a legújabb példa Stuttgartból.

A Mercedes-Benz a francia parfümőr, Anne Flipo segítségével alkotta meg legújabb illattrilóligiáját, mely a szárazföldi, tengeri és légi mobilitást hivatott illatszer formájában továbbadni.

A Mercedes és az INCC Parfums együttműködésében készült új széria tagjai ennek megfelelően a Land, Sea és Air névre hallgatnak, a nomen est omen jegyében ilyen jellegű aromákkal.

A Landben a pacsuli találkozik a kakaóval, a tonkababbal, a muskátlival, kámforral és a rozmaringgal egy fás-fűszeres kombinációban, a Sea-ben az ibolya, a mandarin, a hínár sóssága adja a friss, tengeri jelleget, míg az Air az üröm, az angyalgyökér, a keserűnarancs és a kurkuma keverékéből áll.

Kattints a képre, galéria nyílik!

Csillagos hármas ez az új illatkollekció 1

Az egyenként, vagy együtt, stílusos, háromágú csillagot kiadó díszcsomagolásban érkező eau de parfume-ök 100, 60 vagy együtt 30-30 ml-es, a fenntarthatóságot kiemelten kezelő csomagolásban érkeznek. A palackok újratölthetők, a csomagolás hínárt tartalmazó papírt, a Mercedesek gyártásából származó bőrhulladékot kínál.

A Mercedes-Benz nem először dolgozik együtt az INCC-vel, sőt: az együttműködés kezdete több mint egy évtizedre, 2011-re nyúlik vissza, azóta – a mostaniakat megelőzően – hat különböző illatot dobtak már piacra.

Az új illatok külön-külön 70 vagy 105 euróba (60 vagy 100 ml, 22 500 vagy 40 ezer Ft) kerülnek.