A Porsche észak-amerikai importőrje (PNCA) együttműködésre lépett a fiatal családi cégként gyorsan sikereket elért Backdroppal, hogy a cég a stuttgarti márka legendás modelljein feltűnt színeket az otthonokba is eljuttassa.
A kooperáció apropóját a Porsche 75. születésnapja adta, okkal, hiszen az elmúlt háromnegyed évszázadban a német sportkocsigyártó autói nemcsak teljesítményükkel, hanem eredeti, egyéni színeikkel is hódítottak.
A Backdrop négy Porsche-színt kínál: az 1964-ben a 356C-n feltűnt „Irish Green”-t (ír zöldet), az 1991-ben a 911-esen megjelent „Speed Yellow”-t (sebességsárga), a szintén 1991-ben bevetett, a 911-esen, a 928-ason és a 944-esen is alkalmazott, magentás „Ruby Star”-t (rubincsillag), valamint az 1994-ben a 911-esekre, 928-asokra és 968-asokra felvitt „Riviera Blue”-t.
„A személyre szabás a Porsche egyik központi erénye. Legyen szó egyéni fényezésű Taycanról vagy az otthoni dolgozószobáról, szeretnénk, ha mindenki színes álmokat élhetne” – mondta a PNCA marketingalelnöke, Ayesha Coker.
A Porsche jelenleg 180 színt kínál a Paint to Sample programjában, de akár egészen egyedi igényekhez is kikeverik a kívánt árnyalatot.
A Brackdrop Porsche-festékeinek gallonját (3,8 liter) 75 dollárért (26 ezer Ft) lehet megrendelni a cég webshopjában.