A hangeszköz- és az autógyártók szívesen lépnek együttműködésre, a Ferrari és a dán Bang & Olufsen például idén kezdett partnerséget.
Ez eddig csak a Forma-1-es autók reklámmatricáin látszott, ám most itt vannak a sokkal konkrétabb gyümölcsök is: a B&O teljes Ferrari-termékszériát adott ki. A kollekcióban a dán cég visszafogott, skandináv dizájnvilágát az olaszok tüzes, vörös színvilágával párosították.
A Ferraris termékek legolcsóbbja a hordozható, teljesen por- és vízálló, 27 órás lejátszást bíró hordozható Bluetooth-hangszórója a maga 249 eurós (95 ezer Ft) árával. Kétszer ennyibe, 499 euróbaba (190 ezer Ft) kerül a 20 órás lejátszást kínáló, aktív zajszűrős Beoplay EX Bluetooth-fülhallgató és a vörös töltőtok, a következő a sorban 1299 euróért (495 ezer Ft) a gyártó csúcskategóriás, 38 órás lejátszást ígérő Beoplay H95s vezeték nélküli fejhallgatója, amely a kis testvérhez hasonlóan fekete alapszínt kapott, egy-egy oldalán pedig a B&O és a Ferrari ágaskodó lovacskás logóját viseli.
A csúcs a Beosound 2 beltéri speaker, mely Ferrari-vörös, lovacskás alumíniumházból szórja a hangot 360 fokban. Ennek ára már igen borsos, 5499 euró, azaz 2,1 millió Ft.
Kattints a képre, galéria nyílik!