2019 késő őszén, lassan négy évvel ezelőtt leplezték le nagy dérrel-dúrral és igen ciki, ablaktörős blamával a Tesla villany-pick-upját, a Cybertruckot, amely azonban a mai napig nem jelent meg az utakon, az első, kis szériás példányok talán idén ősszel kerülnek majd gazdáikhoz.
Annak ellenére, hogy az autó nem került forgalomba, a szögletes, geometrikus formavilága, dizájnnyelve óriási siker lett, önálló életre kelt. Az elmúlt években jelent már meg Cybertruck-ihletésű minihómobil, karóra, víkendház, kempingmodul, zsebkés, bivalyerős villanybringa, de maga a Tesla sem csak malmozott: telefontartót, sípot, kínai leánycégük pedig nemrég hullámkarton-macskakaparót is kínált a rajongóknak.
Ezúttal is a közösségi médiában és a marketing terén igen aktív kínai Tesla húzott egy újat: a McDonald’sszal összefogva olyan akciót hirdettek, melyben a McFlurry jégkrémet „cybertruckosították” meg.
Az autót idéző szürkés-ezüstös papírtasak/-pohár csak az első lépés: a nyalánksághoz a Cybertruck formavilágát másoló fém kiskanál is jár a korlátozott ideig és számú gyorsbüfében kapható desszerthez.
Összesen 50 ezer adag Cybertruck-jégkrémet adnak el, pontosabban a nagyjából 1500 Ft-nak megfelelő felárért megvásárolható kanálhoz jár a limitált kiadású finomság.
Az akció egyébként magát Elon Muskot is meglepte, a cégvezér – a megvásárlása előtt, leánykori nevén Twitterként ismert – X-en elsőre „fake news”-nak, kamuhírnek minősítette az akciót. Vélhetően nem szóltak neki a promócióról.
NEWS: Tesla China has partnered up with McDonald's to launch a Cyber Spoon for $4.
Only 50,000 units will be made. pic.twitter.com/4AaX1wKZQJ
— Sawyer Merritt (@SawyerMerritt) September 6, 2023