A Hyundai az új Kona Electric reklámkampányát a gyermeki fantáziára, a határtalan, időnként mesés képzelőerőre építi.

Ennek jegyében a friss reklámfilmben sárkány, lovagok, formaautó és monster truck is feltűnik a fiktív főszereplő, Noé képzeletében, a játékai életre kelnek, miközben édesanyjával autózik az új Hyundaiban – a kis villany-SUV a gyártó szerint több egy autónál, beindítja a képzeletedet és álmaid megvalósítására ösztönöz. „Mikor felejtetted el, hogy minden lehetséges?” – szól az üzenet.

A látványos reklámszpot különlegessége, hogy Budapesten forgatták, rendezője a már számos szakmai díjat bezsebelt dán Nicolai Fuglsig, aki mellett a közel 100 fős stábban számos magyar szakember is dolgozott. Az operatőr a Kossuth-díjas Erdély Mátyás volt (Saul fia), a drónfelvételekért Hévizi Tamás (A besúgó, Vörös veréb) felelt.

a videó a hirdetés után indul

Budapest és környéke rengeteg nemzetközi filmes produkciónak ad otthont a város adottságainak és a rendelkezésre álló szakmai know-how-nak köszönhetően, ezért is esett a Hyundai választása a fővárosra. A reklámhoz úgy választották ki a budapesti helyszíneket, hogy azokat jellemezze a modern és a klasszikus építészet, az európai, városias hangulat – többek között az Alagút, a Madách tér és a Budapart tér is feltűnik, sőt remek kontrasztot alkot a sárkánnyal vagy épp a hatalmas monster truckkal.

Érdekesség, hogy a reklámban látható játékokat külön le kellett gyártatni a forgatáshoz, hogy pontosan ugyanúgy nézzenek ki, mint az „eredetiek”. Így készült el az élethű KONA játékautó is, amit bizonyos jelenetekben szívószállal mozgattak a stáb tagjai. Az óriásbuborékok és az utcákon repkedő sárkány számítógépes grafikával (CGI) készültek, de volt, hogy a buborékokat a jelenlévők fújták.