Az Egyesült Államok piacán a konszerntárs Fiathoz hasonlóan nagyobb jelenlétre törő Alfa Romeo az NFL nagydöntője, a Super Bowl kapcsán érdekes marketinghúzásra készül.
Amellett, hogy különböző hírességeket, influenszereket visznek majd Alfákkal az amerikai foci legnagyobb eseményére, az olasz márka a brooklyni (New York), GREATS névre hallgató luxuscipőgyártóval is összefogott, hogy modern, egyszerűségében stílusos lábbelikkel népszerűsítse a brandet.
Kattints a képre, galéria nyílik!
A hófehér, finom bőrből készült teniszcipőkön, sneakereken ott díszeleg az Alfa Romeo felirat, valamint a márka jellegzetes, sárkányos-pajzsos emblémája, el sem lehetne téveszteni, ráadásul a hétvége során a Las Vegas-i – hiszen ott rendezik a nagy meccset – utcákon véletlenszerűen osztogatnak majd belőlük a járókelők között.
Ez eddig csak ötletes marketingfogás, ám az Alfa és a GREATS a társadalmi felelősségvállalásra is gondol, ezért az exkluzív, limitált kiadású csukákból 75 párat egy ottani hajléktalanszállónak adományoznak majd.
A közlemény alapján nem világos, hogy a Super Bowlt követően kereskedelmi forgalomba is kerül-e a cipő, mindenesetre a GREATS webshopjában egyelőre nem elérhető, így árról nem tudunk beszámolni.