A Ferrari a világ egyik legismertebb, legerősebb és legértékesebb márkája, így szinte minden cég, brand szívesen dolgozik vele, lép vele partnerségre.

Épp egy ilyen új kooperációt jelentettek be: a Ferrari globális partnerségre lépett a L’OR Espresso kávémárkával.

A minőségi kávé jó helyre kerül, hiszen az együttműködés központi eleme a Ferrari hosszútávú világbajnokságban (WEC) szereplő versenycsapatánál való megjelenés. Az olasz márka több évtizedes kihagyás után tért vissza a hosszú távú versenyzés csúcskategóriájába, ahol Hypercar-osztályban rögtön első nekifutásra megnyerték a Le Mans-i 24 órás futamot a 499P autóval.

A Ferrari kért egy feketét, aranyat kapott 1

A cápauszonyon viszik a logót (Kép: Ferrari S.p.A.)

L’OR – magyarul arany, idén is erre hajtanak a két gárdájukkal, az Antonio Fuoco, Miguel Molina, Nicklas Nielsen és a James Calado, Antonio Giovinazzi, Alessandro Pier Guidi trióknak pedig mi sem jön majd jobban a 6, 8 és 24 órás versenyeken, mint egy-egy frissítő, élénkítő fekete.

A korábban a holland Douwe Egbertshez, mára a globális kávé- és teaóriás JDE Peet’s Grouphoz tartozó L’OR a WEC-s megjelenés mellett a világ leghosszabb ideje megszakítás nélkül futó márkakupája, a 2024-ben 32. szezonját bonyolító Ferrari Challenge Trofeo Pirelli szponzorává is válik.