Ahogy számos más autómárka, a Volvo is fontosnak tartja, hogy több legyen közlekedési eszközök gyártójánál. A skandináv esztétikum, az északi stíl kiváló alapot is ad erre, így a legkevésbé sem csodálkozunk, hogy a svéd cég illatgyertyával állt elő.

A Volvo Cars a New York-i D.S. & Durga illatszerműhellyel állt össze, hogy a Volvo-életérzés a garázson túl, az otthonban is ott lehessen.

Miután a parfüméria alapítói, David és Kavi Moltz – természetesen a gyártó autóiban ülve – bejárták Göteborgot és környékét, a nősziromgyökér illatában találták meg a svéd táj, a nyári erdei napnyugták, na és a Volvók hangulatát a szójátékos SWOODISH (Swedish – svéd, woods – erdő, együtt kb. sverdei) nevű gyertyák megalkotásánál.

Kattints a képre, galéria nyílik!

Ég a Volvo, ég, el ne aludjék! 1

Az illatgyertyákat korlátozott ideig lehet megvásárolni a D.S. & Durga, valamint a Volvo dedikált weboldalán, darabonként 700 koronás, azaz kb. 2500 forintos áron. A bevétel egy részét a Volvo egyik partneralapítványa, a természeti környezet megőrzésén dolgozó, (újra)fásítással foglalkozó One Tree Planted kapja.