Bár magát a Pókembert már kizárólag a Marvel Studios filmjeiben használják, a filmjogok korábbi kizárólagos tulajdonosa, a Sony a hálószövő szuperhős univerzumának egyéb szereplőiből továbbra is építi a maga világát.

Ezen filmek közül egyértelműen a Venomot szerepeltető darabok voltak a legsikeresebbek – az első rész globálisan 856, a második 506 millió dollárt kaszált –, így érthető, hogy második folytatás is készült.

Az újra csak Tom Hardy főszereplésével készült Venom – Az utolsó menet tegnap és ma debütál a világ mozijaiban, és ahogy szokás, több márka-együttműködés is fűződik a produkcióhoz.

Az Egyesült Államokban a Volkswagen most vezeti be a piacra a klasszikus Transporter villanyos szellemi örököse, az ID. Buzz felpaprikázott változatát, a GTX-et (+ 100 kW/136 LE, összesen 340 LE-s rendszerteljesítmény), melynek reklámjában Venom, pontosabban a szimbióta vadítja meg a kisbuszt.

Eddie Brock (Hardy) kietlen tájon haladva keresi a továbbhaladás gyorsabb módját, melyet egy ID. Buzzban vélnek megtalálni, melyet aztán a fekete lény „hergel” tovább, íme:

a videó a hirdetés után indul

Az ID. Buzz GTX-ről még többet megtudhatsz a Vezess korábbi cikkéből: