Persze lehet elektronikusan is generálni hangot, és azt hangszórókon keresztül bejuttatni az utastérbe, de ez már egy harmadik történet.
ÉV Autója zsűritagunk blogja
Gajdán Miklós, társlapunk, az autóMAGAZIN szerzője a Car of the Year, vagyis az Év Autója szervezet két magyar tagjának egyike. Egy ötvennyolcad részben ő dönti el évről évre, hogy melyik kocsi lesz az Év Autója.
Nem csoda, hogy az autógyártók tenyerükön hordozzák. Elviszik prototípusokat vezetni, hipermodern gyárakat nézni, nem egyszer hónapokkal a premier előtt már odaadják neki legújabb modelljük kulcsát.
Az autós újságírókból álló nemzetközi bizottság magyar tagja a Vezess.hu-n osztja meg élményeit a magyar netezőkkel még szigorúan titkos autókról, új technikákról, utazásairól, autós kalandjairól.
A szívóoldali hangolással egyre több típusban találkoztunk, ilyen van például a Peugeot kupéjában, az RCZ-ben is. De ugyanezzel a fegyverrel él a Toyota is vadonatúj kupéjánál, a GT 86-osnál.
A motor szívócsövéhez egy oldalágat csatolnak, amelybe egy rezonátorkamrát illesztenek. A kamra kivezetését pedig egyenesen az utastérbe vezetik:
Íme a motorhang kívülről:
És belülről: