Városi mini: a három ársávban a Suzuki Celerio, a Škoda Citigo és a Hyundai i10 lett a legjobb, a végső babér a koreai picúré lett.
Városi mini: a három ársávban a Suzuki Celerio, a Škoda Citigo és a Hyundai i10 lett a legjobb, a végső babér a koreai picúré lett.
Fotó megosztása:
Alsó-középkategória: Vauxhall (Opel) Astra, SEAT Leon vagy Audi A3 Sportback? A családi járgányok között a legdrágább bizonyult a legjobbnak.
Alsó-középkategória: Vauxhall (Opel) Astra, SEAT Leon vagy Audi A3 Sportback? A családi járgányok között a legdrágább bizonyult a legjobbnak.
Fotó megosztása:
Cégautó: háziverseny VW-konszern módra, költségvetéstől függően. Ha kevés a pénz, jó lesz a Škoda Superb. Ha akad, az Audi A3 Limousine a nyerő. Ha nem akadály, vegyél Audi A4-est. A What Car? szerint a három közül az utóbbi a legjobb opció.
Cégautó: háziverseny VW-konszern módra, költségvetéstől függően. Ha kevés a pénz, jó lesz a Škoda Superb. Ha akad, az Audi A3 Limousine a nyerő. Ha nem akadály, vegyél Audi A4-est. A What Car? szerint a három közül az utóbbi a legjobb opció.
Fotó megosztása:
Luxus-SUV: a kompakt Porsche Macan, a tekintélyes Audi Q7 vagy a luxuslimuzinnal vetekedő Range Rover – ez volt a kérdés. A válasz: az Audi.
Luxus-SUV: a kompakt Porsche Macan, a tekintélyes Audi Q7 vagy a luxuslimuzinnal vetekedő Range Rover – ez volt a kérdés. A válasz: az Audi.
Fotó megosztása:
Kupé: hiába, az ár nem minden. Hiába nyert kategóriát az Audi A5 és a Mercedes S-kupé, a megfizethető Audi TT mindkettőnél jobb választás, mondja a lap.
Kupé: hiába, az ár nem minden. Hiába nyert kategóriát az Audi A5 és a Mercedes S-kupé, a megfizethető Audi TT mindkettőnél jobb választás, mondja a lap.
Fotó megosztása:
És az év legjobb újdonsága… a BMW 5.
És az év legjobb újdonsága… a BMW 5.
Fotó megosztása:
Hot Hatch: nagy erő pici testben: sem a Suzuki Swift Sport, sem a BMW M140i nem tudta megszorítani az árban közöttük fekvő Ford Fiesta ST-t.
Hot Hatch: nagy erő pici testben: sem a Suzuki Swift Sport, sem a BMW M140i nem tudta megszorítani az árban közöttük fekvő Ford Fiesta ST-t.
Fotó megosztása:
Olvasói különdíj: a különdíjaknál nincsenek alkategóriák, csak három dobogós helyezett. A Honda Civic Type-R nagyobb kedvencnek bizonyult, mint két ikonikus szupermodell: a Jaguar I-Pace vagy a Lexus LC 500.
Olvasói különdíj: a különdíjaknál nincsenek alkategóriák, csak három dobogós helyezett. A Honda Civic Type-R nagyobb kedvencnek bizonyult, mint két ikonikus szupermodell: a Jaguar I-Pace vagy a Lexus LC 500.
Fotó megosztása:
Kabriók: ha nem láttuk volna a kiírást, akkor is a Mazda MX-5-re szavaztunk volna, ahogy végül az angolok is. Pedig olcsóbb mindkét alternatívájánál: a közepes árfekvésű Audi A3 Cabriolet-nél, pláne a felsőkategóriás Mercedes S-osztályos kabriónál.
Kabriók: ha nem láttuk volna a kiírást, akkor is a Mazda MX-5-re szavaztunk volna, ahogy végül az angolok is. Pedig olcsóbb mindkét alternatívájánál: a közepes árfekvésű Audi A3 Cabriolet-nél, pláne a felsőkategóriás Mercedes S-osztályos kabriónál.
Fotó megosztása:
Technológiai különdíj: a Peugeot i-cockpit műszerfala fontosabb innováció, mint a Renault Zoe megnövelt kapacitású akkucsomagja, vagy az Audi SQ7 48 voltos elektromos rendszere. Ezzel mondjuk vitába szállunk, de az eredmény ettől nem változik.
Technológiai különdíj: a Peugeot i-cockpit műszerfala fontosabb innováció, mint a Renault Zoe megnövelt kapacitású akkucsomagja, vagy az Audi SQ7 48 voltos elektromos rendszere. Ezzel mondjuk vitába szállunk, de az eredmény ettől nem változik.
Fotó megosztása:
Sportautó: Porsche, Porsche vagy Porsche? Na jó, a felső árfekvésű autókat a McLaren 540 C képviselte, de a 718 Cayman és a 911 Carrera megnyerte a maga árszegmensét. Az előbbi a sportkocsik versenyét úgy en bloc is.
Sportautó: Porsche, Porsche vagy Porsche? Na jó, a felső árfekvésű autókat a McLaren 540 C képviselte, de a 718 Cayman és a 911 Carrera megnyerte a maga árszegmensét. Az előbbi a sportkocsik versenyét úgy en bloc is.
Fotó megosztása:
Villanyautó: az olcsó Renault Zoétól a futurisztikus BMW i3-on át az agyonhájpolt Tesla Model S-ig húzódott a paletta, és a legkisebb bizony elverte drága ellenfeleit.
Villanyautó: az olcsó Renault Zoétól a futurisztikus BMW i3-on át az agyonhájpolt Tesla Model S-ig húzódott a paletta, és a legkisebb bizony elverte drága ellenfeleit.
Fotó megosztása:
Kompakt crossoverek: a Suzuki Vitara, a SEAT Ateca és az új VW Tiguan nyerte meg a különböző árversenyeket, de mind közül a SEAT bizonyult a legjobbnak.
Kompakt crossoverek: a Suzuki Vitara, a SEAT Ateca és az új VW Tiguan nyerte meg a különböző árversenyeket, de mind közül a SEAT bizonyult a legjobbnak.
Fotó megosztása:
Kisautók: a Dacia Sandero, Škoda Fabia és az ötajtós MINI lépett fel az osztott dobogóra, végül a Škoda vitte a prímet.
Kisautók: a Dacia Sandero, Škoda Fabia és az ötajtós MINI lépett fel az osztott dobogóra, végül a Škoda vitte a prímet.
Fotó megosztása:
Nagyméretű szabadidőjárművek: a Mazda CX-5 kedvezőbb árral, a Land Rover Discovery Sport fényűzőbb kivitelével verhette volna a Škoda Kodiaqot, de egyiknek sem sikerült.
Nagyméretű szabadidőjárművek: a Mazda CX-5 kedvezőbb árral, a Land Rover Discovery Sport fényűzőbb kivitelével verhette volna a Škoda Kodiaqot, de egyiknek sem sikerült.
Fotó megosztása:
Kombik: miért vannak külön a kombik? Mert Anglia, és mert igazuk van. És mert Škoda: a drága E-osztályos kombi ellenében a Fabia és a Superb versenyzett, az aranyérmet az utóbbi hozta el.
Kombik: miért vannak külön a kombik? Mert Anglia, és mert igazuk van. És mert Škoda: a drága E-osztályos kombi ellenében a Fabia és a Superb versenyzett, az aranyérmet az utóbbi hozta el.
Fotó megosztása:
Biztonsági különdíj: a Toyota Prius, a Peugeot 3008 és a VW Touran, ebben a sorrendben.
Biztonsági különdíj: a Toyota Prius, a Peugeot 3008 és a VW Touran, ebben a sorrendben.
Fotó megosztása:
Buszlimuzinok: sorvad, de nem adja magát egykönnyen az egyterűek szegmense. A Citroën C3 Picasso és a Ford Galaxy közötti ársávban a VW Touran győzött, és az összesített első hely is az övé lett.
Buszlimuzinok: sorvad, de nem adja magát egykönnyen az egyterűek szegmense. A Citroën C3 Picasso és a Ford Galaxy közötti ársávban a VW Touran győzött, és az összesített első hely is az övé lett.
Fotó megosztása:
Luxusautó: irreális egy kalap alá venni a BMW 5-öst, a nyújtott tengelytávú Mercedes S-osztályt és a szintén nyújtott Rolly-Royce Ghostot. De hát ilyenek a szabályok. A végső győztest még nem áruljuk el, mert az év abszolút első helye is az övé lett.
Luxusautó: irreális egy kalap alá venni a BMW 5-öst, a nyújtott tengelytávú Mercedes S-osztályt és a szintén nyújtott Rolly-Royce Ghostot. De hát ilyenek a szabályok. A végső győztest még nem áruljuk el, mert az év abszolút első helye is az övé lett.
Fotó megosztása: