Novemberben nagy volt az ujjongás a Chevrolet főhadiszállásán: az idén negyed évszázados Green Car Journal éves zöldautó-választásán a Toyota Prius Prime, a Chrysler Pacifica, a Kia Optima és a BMW 330e iPerformance (egytől egyig plug-in hibridek) előtt a Chevrolet Bolt nyerte el az év leginkább környezetbarát autója címet.
A főfogás tehát már megvolt, most jöhetett a desszert, méghozzá rögtön három: lássuk, mik érdemelték ki a legzöldebb szabadidőjármű, a legzöldebb luxusautó és a legzöldebb csatlakoztatott autó címet.
Nem elég, hogy 5,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, és közben mindössze 48 gramm CO2-t bocsát ki kilométerenként (ami 2,07 liter/100 kilométeres átlagfogyasztásnak felel meg), emellett fedélzeti kamerák és szenzorok gondoskodnak autonóm menetfunkciókról, a gyalogoselkerüléstől a távolságtartáson át a kanyarív-követésig. Versenyben volt még az Audi A3 e-tron, a Honda Civic, a Tesla Model X és a Toyota Prius Prime.
A modelltől megszokott teljes körű funkcionalitás, kényelem és biztonság, beleértve az elektromos üzemben is működő összkerékhajtást, 3,3 literes átlagfogyasztás mellett. A Honda CR-V-t, a Mazda CX-9-et, a Mercedes-Benz GLE550e-t és a Nissan Rogue Hybridet ütötte ki a nyeregből.
Pályán és közúton egyaránt remekel a három villanymotoros, 500 lóerős, összkerékhajtású szuperhibrid. Szénszálas és üvegszálas kompozitok, alumínium és nagy szakítószilárdságú acél tartja alacsonyan a tömegét. A Honda nem ad meg irreálisan alacsony fogyasztási értéket, a hivatalos adat 10 liter körül van átlagban, de ez az 580 lóerő fényében egyáltalán nem rossz, sőt. Az autó a BMW 740e iPerformance és Mercedes-Benz S550e hibrid luxusszedánokat, valamint két brit dízelt: a Jaguar XE 20d limuzint és a Range Rover Td6 szabadidőjárművet szorította ki az első helyről.