Két ikonikus brit luxusmárka, az Aston Martin és a Bowmore együttműködésre lépett, derült ki az autógyártó közleményéből. Utóbbi cég egyébként egy whiskyfőzde, mely 12, 15, 18 és 25 évig érlelt single malt whiskyket kínál.
Az 1779-ben alapított cég a továbbiakban az Aston Martin kizárólagos szeszbeszállítója lesz. Az autógyártó tervezői „cserébe” különleges üvegeket terveznek a skóciai Islay szigetén készülő italoknak, melyek modern technológiával és élvonalbeli dizájnnal készülnek, azonban a márka örökségéhez is hű marad.
Az együttműködés keretében a két cég szeretne új vásárlókat szerezni, de a jelenlegi ügyfeleket is szeretnék még közelebb tudni magukhoz a kivételes italok és egyéb termékek segítségével. A márkák világszerte több esemény keretein belül is hirdetni szeretnék, hogy együtt mire képesek.
„A limitált kiadású üveg különleges lesz majd a whisky-szakértők és az Aston Martin rajongóinak körében” – jósolta Andy Palmer, a márka elnök-vezérigazgatója. „A két márka között sok a hasonlóság: mindkét cég tökéletesen megtervezett, gyönyörűen megalkotott termékeket készít, gyakran előrukkolva limitált kiadású különlegességekkel, melyekkel az örökségünket ünnepeljük.”