Magyar idő szerint február 3-án a hajnali órákban rendezik meg az amerikai futball legfontosabb eseményét, a Super Bowlt. Az idén 54. alkalommal megrendezett döntő mérkőzés évről évre közel százmillió amerikait ültet a tévéképernyők elé, ami az Egyesült Államok lakosságának közel harmadát jelenti.

Az óriási érdeklődés miatt a félidőben vetített reklámok a világ legdrágább hirdetései közé tartoznak: 2019-ben egy félperces szpotért a hirdetőknek 5,25 millió dollárt, átszámítva közel 1,6 milliárd forintot kellett fizetni. Ez biztosan nem lesz olcsóbb idén sem.

Habár a hirdetők garantáltan rengeteg embert érnek el, mindent bevetnek, hogy még többen kapják fel az ő reklámjukra a fejüket. A csak ekkor levetített szpotokhoz számos cég készített előzetest, ezzel kedvet csinálva ahhoz, hogy azok is megnézzék a reklámot, akiket a sport egyébként hidegen hagy.

Az eddig megjelent előzetesekből annyit már lehet tudni, hogy politikában, chipsben és űrutazásban nem lesz hiány. Eddigi kedvencünk a Cheetos rövid beharangozója, akik szerint miattuk született meg MC Hammer világslágere, a U Can’t Touch This.

Az Amerikában népszerű Doritos a tavalyi nyár népszerű slágerének, az Old Town Road monologizált változatával támad a színész Sam Elliott előadásában.

A Bud szerint akár szeretjük, akár nem az előző sörüket, a most hirdetett italt szeretni fogjuk, így az elnökválasztás évében szerintük ez biztosan jó választás lesz. A sör nevének kiejtését pedig még van idő gyakorolni.

A kozmetikumokat gyártó Olay az űrbe repül egy csak nőkből álló legénységgel.

Az autógyártók közül a Hyundai tett közzé egy felvételt, melyen egy baseballjátékos tanulja a bostoni akcentust egy komikustól. Hogy ebből mi sül ki, az február 3-án hajnalban kiderül.