Vannak márkák, amelyek vallásos rajongást képesek kiváltani – amire nem ritkán maga a cég/gyártó is rájátszik, tudatosan gerjeszti, táplálja azt –, az Apple mellett ilyen a Tesla is (hogy a cégvezér Elon Musk körüli kultuszt most ne is említsük).
A villanyautó-márka iránti rajongás most új kifejezési csatornát kapott, immár a párkeresésben is lehet „hasznosítani”, miután a Muotherfrunker.ca weboldalon megjelent a Tesla-imádatot értékelő alkalmazás, az ott elért „randiképességi” értékekkel pedig a Twitteren büszkélkednek a fanatikusok.
A teslás randiérték több, különbözően súlyozott részadatból áll össze: a legtöbbet azzal lehet „kaszálni”, ha valaki régi motoros, és már 2019 előtt is Teslával járt – még pontosabban, hogy mennyi pénzt költött a gyártó termékeire –, ezt követik a „későn érkezők” költései (a 2020 óta vásárolt Teslákra költött pénz), a megvásárolt teslás ruhadarabok, kiegészítők értéke, a birtokolt Tesla-részvények, végül a teslás témájú twittek száma.
My Tesla Dating Score is 7.55 https://t.co/Pk3nwcSiZn #TeslaDatingScore via @Mfrunker is this good or bad? Don’t care, I’m here…. pic.twitter.com/0EUewDsNXe
— 🇺🇦 Tesla Road Trips 🇺🇦 (@TeslaRoadTrips1) August 4, 2022
My Tesla Dating Score is 253.75 https://t.co/cPB8f5Go99 #TeslaDatingScore via @Mfrunker@tesla_widow apparently I’m dateable, do you want to go on a date with me, but we are only allowed to talk about Tesla?😂
— Pete (@TooOld4_This) August 6, 2022
Amint látható, alapvetően a pénzről szól az értékelés, minél többet áldozott valaki a márka termékeire – elsősorban az autóira –, annál menőbb és annál jobb fogásnak számíthat (többtucatnyi, esetleg százas nagyságrendű pontértékkel, míg kocsi, ruházat és részvények nélkül akár tízezrével is szórhatja az ember a Teslát és Muskot ajnározó twittjeit, legfeljebb néhány századot ér az erre érzékenyek szemében.
Ok my score is 10.82
I don’t know if that’s a good thing but I feel good about it. 😂🤣https://t.co/RICW6Qsh53 #TeslaDatingScore via @Mfrunker— ⚡️☀️CyberMike☀️⚡️ (@NWMike) August 4, 2022