Max Mosley FIA elnök meghívására érkeztek a csapatvezetők Monacóba, hogy a Forma-1 jövőjét érintő változtatásokról tárgyaljanak. Döntés született arról, hogy 2006-ban már csak egy gumi beszállító legyen a Forma-1-ben. Így a jelenlegi két gumiszállító közül (Bridgestone, Michelin) az egyiknek távoznia kell. Az a megoldás is elképzelhető, hogy mindkét gumióriástól elbúcsúznak, és egy pályázat útján döntenek majd arról, hogy kié lehet a jövőben a szerep.
A Michelin nem akar egyedül maradni a Forma-1-ben, szerintük ez nem használ a sportnak.
„Nem tetszik az ötlet. Minden esetben, amikor egy versenysorozatba beléptünk, közös célunk volt a partnereinkkel, hogy a konkurensünknél jobbak legyünk. Arra is jó volt az eddigi rendszer, hogy megmutassuk, képesek vagyunk jobb munkát végezni egy másik gumigyártónál. Ezután ezt már nem tehetnénk meg.” – sajnálkozott a Michelin sportigazgatója, Pierre Dupasquier.
Hirohide Hamashima a Bridgestone technikai igazgatója kissé másként vélekedett: „A Bridgestone örömmel fogadja a versengést és az azzal járó technikai és marketing előnyöket. Mindazonáltal szívesen folytatnánk a Forma-1-et. Maradni akarunk.”