A Connect Communications számára nem újdonság a sport világa, eddig azonban csak svájci keretek között támogattak csapatokat. Nem titkolt szándéka a svájci cégnek, hogy a Forma-1-ben népszerűségét használja fel ismertségük növelésére. Reményeik szerint a világszerte sok rajongóval rendelkező Minardi csapat megfelelő hírnevet biztosít a jövőben a kommunikációs cégnek, amely így újabb piacokra törhetne be.

A szerződés értelmében a cég neve mindkét versenyautón feltűnik majd, cserébe viszont a Minardi felhasználhatja a cég eszközeit fejlesztéseinél.

It is particularly gratifying that, being well experienced in the use of sports sponsorship as a marketing and promotional vehicle for their brand,

„We are very pleased to welcome Connect Communication to the family of Minardi commercial partners.” Paul Stoddart stated today. “It is particularly gratifying that, being well experienced in the use of sports sponsorship as a marketing and promotional vehicle for their brand, Connect Communication senior management have made a well-considered decision that involvement with Wilux Minardi Cosworth and the Formula One World Championship is the most effective way of assisting them to introduce their service to a global audience.”

„Nagyon örülünk, hogy a Minardi kereskedelmi partnereként üdvözölhetjük a Connect Communication-t. Különösen nagyszerű az, hogy tapasztaltan használják a sport támogatásokat mint a marketing és a promóció a nevükhöz. A Connect Communication vezetése jó, megfontolt döntést hozott. A Wilux Minardi Cosworth és a Forma-1 Világbajnokság az egyik legjobb lehetőség, ami segítheti őket, hogy megismertethessék szolgáltatásaikat világszerte.”-mondta Paul Stoddart

Haosmlóan elégedetten nyilatkozott a Claudio Marcone a Connect Holding ügyvezetője is.
„Nincs kétségünk a felöl hogy a sport támogatás mint a marketig és támogatói autó
Nagyon hatásos módja a nevünk ismertté tételében. A Connect Communicaton számára ez a kezdeti fázist jelenti, de a kimenetele rendkívül fontos. A cég nemzetközi jövöje szempontjából mi lehetne hatékonyabb, mint a Forma-1, hogy a legnagyobb ismertségre szert tegyünk. Nagyon boldogok vagyunk, hogy a Wilux Minardi Cosworth-al dolgozhatunk.”

„There is no doubt that sports sponsorship as a marketing and promotional vehicle is a very effective way of generating brand recognition,” said Connect Communications Chief Executive Officer, Claudio Marcone. „For Connect Communication during its start-up phase, this was a very important issue. For the company’s future international rollout, what is more effective than the Formula One world to get the maximum recognition from a global audience? We are very happy to be working with the Wilux Minardi Cosworth team.”