A malajziai vereség után a Ferrari a többi csapat kérése ellenére nem csatlakozott a tesztkorlátozáshoz, hanem éppen ellenkezőleg, két helyen is készül a következő futamra. Fioranóban Marc Gené 173 kört tett meg az F2004M-mel, hogy a mérnökök még több információt kapjanak a Sepangban rosszul szereplő gumikról. Eközben Mugellóban Luca Badoer az új modellel, az F2005-el már a visszavágást készíti elő.

Rubens Barrichello és Michael Schumacher a héten próbálja ki az új autót. Ezek után dönt arról a csapat, hogy április első napjaiban bevetik-e Bahreinben. A csapat minden tagja hangot adott annak a véleményének is, hogy az új autó gyorsabb, mint elődje, de nem csodafegyver, tehát azonnal nem szabad radikális változásokat várni.

Hirohide Hamashima, a Bridgestone technikai igazgatója eközben kijelentette, hogy a gyenge szereplésért a Bridgestone gumikat kell okolni. „Noha a teljes autó nyújtotta teljesítmény a fontos, a versenyen mutatott roppant gyenge teljesítmény egyértelműen a Bridgestone gumiknak tudható be.” – mondta, majd így folytatta: „Nagy lecke volt ez számunkra, de nem volt haszontalan, mert ebből sokat megtudtunk a gumijainkról, és készen állunk a visszavágásra.”

Hashima azt is elmondta, hogy egy teljesen új gumikeverékkel készülnek, és amennyiben a Ferrarinál megszületik a döntés az új autó bevetéséről, megkezdik a tesztelést és a gyártást.