[bekkep]Aguri Suzuki -akinek nincs köze az autógyárhoz – elmondta, hogy egy igazi japán csapatot szeretnének létrehozni, de nem lesznek a BAR B csapata, mint azt többen feltételezték. Miután az immár önálló Honda csapatra megharagudtak a japánok Sato menesztése miatt, a csapat segítő kezet nyújtott az új istállónak.
Ennek megfelelően szinte biztos, hogy Honda motorral versenyeznek jövőre, amit mindkét fél megerősített már. A hírek szerint sikerült megegyezni a Bridgestone-nal is, így a gumikkal sem lesz probléma. Ami azonban komoly fejtörést okoz a csapatnak, az a karosszéria.
Már nincs elég idő arra, hogy a csapat önállóan, új kasztnit fejlesszen ki. Abban bíztak, hogy jövőre használhatják a BAR008 karosszériájának módosított változatát. Ehhez azonban a jelenleg érvényben lévő Concorde egyezményt kellett volna módosítania az FIA-nak és a csapatoknak, amit nem tettek meg.
[bekkep]Ezáltal továbbra sem lehet kereskedelmi forgalomba hozni a versenyautók alkatrészeit és karosszériaelemeit. Külső beszállító, mint a Lola, vagy a Dome persze szállíthatja a karosszériát, de nagy valószínűséggel ilyen rövid határidővel nem vállalják a felkérést.
Mindez komoly pénzébe kerülhet a Suzuki fémjelezte csapatnak, miután a befizetett 48 millió dolláros nevezési díjból, 12 millió dollárt akkor is megtart az FIA, ha a csapat nem áll rajthoz. A japán gárda azonban továbbra is keresi a jogi lehetőséget, hogy felhasználhassa a BAR tudását.
Aguri Suzuki a sajtótájékoztatón azt is elmondta, hogy Tokióban lesz a csapatot irányító cég főhadiszállása, de a versenycsapat az egykori TWR bázison, Leafieldben dolgozik majd.