Ahogy az lenni szokott, a mobilcég neve az autók mellett a pilóták overallján, sisakján, a csapattagok ruházatán és a garázs egyes eszközein is feltűnik majd. A szerződés azután lép életbe, hogy 2006 végén a Vodafone megállapodása lejár a Ferrarival.
Felhasználva a 3G-s technológiát, a Vodafone ügyfelei különleges és exkluzív anyagokhoz juthatnak majd hozzá. Képeket, hangokat, híreket, teszteredményeket tölthetnek le, olvashatnak a csapattagok életéről és a McLaren történelméről is.
„Örülünk motorsport tevékenységünk új szakaszának, ez az együttműködés kiváló marketing alapokat biztosít nekünk. A Vodafone McLaren Mercedes csapat névadó szponzoraként kapcsolatunk a Forma-1-gyel a lehető legmagasabb szintre emelkedik.” – mondta Peter Bamford, a Vodafone marketing főigazgatója.
„30 év alatt ez csupán a harmadik alkalom, hogy egy vállalat a csapat névadó szponzorává válhatott. Mivel az együttműködés hosszú távú, a stabilitás lehetővé teszi, hogy a versenyek és a világbajnoki címek megnyerésére koncentráljunk.”- értékelte az új szerződést a McLaren csapatfőnöke, Ron Dennis.