Nem meglepő módon a fényezés maradt a megszokott piros, csupán új szponzor és új rajtszám a került rá. A tavaly elért harmadik hely csak az ötös rajtszám megszerzésére volt elegendő. Egyelőre maradtak a Vodafone emblémái is, bár a következő évtől új csapatot fognak támogatni a Ferrari helyett, megjelentek viszont az Acer és Martini logo is.
Az új versenyautó könnyebb és rövidebb is az elődnél. Újratervezték a felfüggesztést, a hajtásláncot valamint a karosszériát is áttervezték a jobb aerodinamika miatt. Szintén jót tehet a Ferrari jövőbeni eredményeinek, hogy idén újból bevezetik a gumicserét. Tavaly a Bridgestone abroncsokkal sok gondja volt az olasz csapatnak, remélik, idén ez másképpen lesz.
Jelen voltak a bemutatón az istálló vezetői is, ők is mindannyian bizakodva tekintenek az idei versenysorozat elé. Az új autó folyamatos tesztelése a napokban veszi kezdetét, így készítik fel a március 12-én kezdődő versenyszezonra. Michael Schumacher és Felipe Massa a múlt héten már kipróbálhatta az új típust.