Korai pilótaváltás a Forma-1-ben?
A Super Aguri csapat nincs versenyben a többi istállóval. Hiába a kitűnő Honda motor, a 2002-es Arrows kasztni versenyképtelenné teszi a japán istállót. Ezért viszonylag nehéz abszolút értékben mérni a csapat teljesítményét, csak egymással hasonlítható össze az istálló két pilótája.

A csapat vezetői meg is tették ezt és egyre elégedetlenebbek az újonc Yuji Idével. Miközben Tacuma Sato az első három futamon a mezőny legtöbb kilométert teljesítő pilótája lett, megelőzve Jenosn Button-t és Fernando Alonso-t (és hogy ez miért fontos, azt nem tudjuk), Ide hibáival és lassúságával hívja fel magára a figyelmet.

Ide körönként két másodperccel lassabb Satónál, amit a csapat elfogadhatatlannak tart. Ide ezrét, hogy további tapasztalatokat gyűjtsön, egynapos tesztelést kapott a csapattól a barcelonai pályán. A hírek szerint Imolában még ő ülhet a versenyautóba, még kap egy utolsó esélyt a bizonyításra.

Nem segíti a pilótát, hogy Sato a versenyek során képes volt sokáig maga mögött tartani a nála gyorsabb autókat is, a lesajnált Arrows-zal, és meghazudtolva korábbi fellépését, érett versenyzést mutat.

A csapat vezetői állítólag már ki is nézték az esetleges új pilótát, aki szintén japán nemzetiségű. Satoshi Motoyama 2003-ban már ült F1-es autóban, akkor egy Jordant tesztelhetett.