Hivatalos közleményben jelentette be a Ferrari Forma-1-es csapat, hogy új szponzor csatlakozik a gárdához. A támogató a Telecom olaszországi vállalata, amely 2007. január 1-től három évig érvényes szerződést írt alá a csapattal.

A telekommunikációval, médiával, internettel foglalkozó Telecom Italia Group az Alice márkanéven keresztül jelenik majd meg a Ferrari autóin és egyéb felületein. A Ferrari jelenlegi telekommunikációs partnere, a Vodafone, 2007-ben már McLarent erősíti.

Az üzlet jól jelzi a Forma-1 átrendeződését, hiszen a dohányreklámok visszaszorítása miatt a csapatok a telekommunikációval és informatikával foglalkozó cégek felé húznak. Így került a sportágba az Intel, a Telefonica, a Vodafone, a Dell, az Acer stb.

Korábban már bejelentették, hogy az Acer és a Martini&Rossi is támogatja a csapatot. Ezzel azonban koránt sincs tele a kassza, állítólag a De Beers cég évi 50 millió dollárt költene el a Ferrarinál. A cégóriás a világ gyémántpiacának a 80 százalékát birtokolja.

Ettől függetlenül továbbra is a Marlboro lenne a főszponzor, amely cég vállalta, hogy ha létrejön a Schumacher-Raikkönen csapat a Ferrarinál, akkor állják mindkét klasszis fizetését. Ha az összes szerződés életbe lép, a Ferrari továbbra is rendkívül magas költségvetéssel dolgozhatna, közelebb kerülhetne a csúcstartó Toyotához, és jócskán költhetnének a fejlesztésekre.