Miután a szabályok szerint egy Forma-1-es csapat öt éven belül egyszer változtathat nevet, ezért a Jordanből 20 hónapja született csapat jövőre a Midland rövidítését használva (M) Spyker MF1 Racing néven indul majd.
A csapatfőnök nem változik, ezt a posztot továbbra is a Midland által kinevezett Colin Kolles tölti be, viszont Michiel Mol is helyet kap a vezetésben, aki a Spykert képviseli majd, mint csapatigazgató.
Kiderült az is, hogy a csapat új technikai igazgatója novembertől az a Mike Gascoyne lesz, aki korábban még a Jordan-érában dolgozott itt, majd a Renault-nál és a Toyotánál irányította az aerodinamikai fejlesztéseket – a japán gyártól idén áprilisban távozott.
Az új vezetés egyik fontos feladata, hogy motorszállítót találjon 2007-re, miután a Toyota jövőre már a Williams csapatnak szállít.
Pilótaváltásról egyelőre nem tudni, de a jelenlegi versenyzők Christijan Albers és Tiago Monteiro mellett a Red Bulltól távozó Christian Klien is eséllyel pályázik.
A Spyker a 20. század elején luxusautókat gyártott, de a cég később, egészen Victor Müller 1999-es újjáélesztéséig eltűnt az autóvilágból. 2000-ben, a Birminghami Autókiállításon a hollandiai székhelyű cég bemutatta első új modelljét, a C8 Spydert, amit 2001 februárjában követett a kupé változat a C8 Laviolette. Van 12 hengeres modelljük, és már készül a szabadidő-autójuk is.
Nem ez lesz az első autóversenye a Spykernek, mert 2002 óta rajthoz állnak a Le Mans-i 24 órás viadalon illetve GT-versenyeken is.