A felek egyelőre nem tisztázták, hogy melyik gárda kapja meg a Renault motorokat. A hírek szerint a Red Bull új főtervezője, a McLarentől elcsábított Adrian Newey szeretné leváltani a Ferrari motorokat. Newey állítólag elsősorban a nagy hűtési igény elégedetlen a maranellói blokkokkal.
Mint emlékezetes, az év elején komoly gondot okozott a Red Bullnak a hűtés, a teszteken végül már szinte teljesen szét kellet vágni az oldallemezeket. Olyan pletykák is terjengtek akkoriban, hogy a Ferrari szánt szándékkal rosszul adta meg a motorok hűtési igényét. Nem tiszta azonban még a Red Bull Ferrarival kötött szerződésének a jövője, hisz aszerint a csapat még egy évig az olasz motort köteles használni.
Mindenesetre valószínűleg a Renault-val sem járnak rosszul, hisz a francia erőforrásnak az idén egyetlen egyszer, a legutóbbi futamon, a Olasz Nagydíjon volt motorhibája.
A Renault 1983 óta készít F1-es motorokat. Szállított a Lotus, a Ligier, a Tyrrell, a Williams és a Benetton csapatoknak, tavaly pedig önálló csapatával a konstruktőri világbajnok lett. Volt olyan év is, amikor két csapatnak szállítottak egyszerre motorokat, pl. 1997-ben pont a Benetton és Williams párbajozott a vb-címért – mindketten Renault motorok segítségével.
A Renault is jól jár a motorszállítói szerződéssel, miután a motorok befagyasztása miatt több dolgozótól is meg kellene válnia, hiszen nincs igény olyan aktív munkára. A legjobb szakemberek megtartásához viszont szükség van megbízásokra, illetve bevételre is.