A japán dohányipari óriás 13 évig állt a csapat mellett. Már a benettonos időkben is együtt dolgoztak, és nyertek két világbajnoki címet. A szigorodó európai szabályozás miatt azonban egyre kevesebb médiamegjelenés juthat a dohányipari cégeknek, így azok elhagyják a királykategóriát. Tavaly a West is befejezte kapcsolatát a McLarennel, helyét 2007-től a Vodafone veszi át.
Korábban sokan aggódtak, hogy ha a dohányipar kivonul az F1-ből, akkor nem lesz elég pénz. Ám úgy tűnik, az aggodalom alaptalan volt, hiszen a kommunikációval foglalkozó cégek, bankok képesek és hajlandók letenni ugyanannyit az asztalra. A Ferrarinál egyelőre nincs változás: a Philip Morris (Marlboro) a legfőbb támogató.
Korábban egy másik holland támogató került szóba a Renault-nál. A külföldi lapok tényként közölték, hogy az ABN lesz a csapat szponzora. Akkor úgy tűnt, hogy kisebb kozmetikázással indulnak majd 2007-ben a Renault-k. Az ING arculati színe narancssárga és kisebb részben kék, így könnyen lehet, hogy a Spykerhez hasonló színnel köröznek jövőre a csapat autói.