Piquet-nek nem kell a Spyker
Piquet-nek nem kell a Spyker
Fotó megosztása:
Újra együtt 2008-ban?
Újra együtt 2008-ban?
Fotó megosztása:
Isztambulban kezdik az évet...
Isztambulban kezdik az évet...
Fotó megosztása:
Ez kell a népnek!
Ez kell a népnek!
Fotó megosztása:
Jól ment Amerikában
Jól ment Amerikában
Fotó megosztása:
A cél: pontszerzés minden versenyen
A cél: pontszerzés minden versenyen
Fotó megosztása:
Oktatni fog
Oktatni fog
Fotó megosztása:
Végre van ok az optimizmusra
Végre van ok az optimizmusra
Fotó megosztása:
Monacóban jól ment Fisichella
Monacóban jól ment Fisichella
Fotó megosztása:
A nagyhangú olasznak is volt már dolga a FIA-val
A nagyhangú olasznak is volt már dolga a FIA-val
Fotó megosztása:
Ez lesz az utolsó év?
Ez lesz az utolsó év?
Fotó megosztása:
Fisichella maradna, de nincs sok esélye
Fisichella maradna, de nincs sok esélye
Fotó megosztása:
Ez az év már elúszott
Ez az év már elúszott
Fotó megosztása:
Új főnök jön
Új főnök jön
Fotó megosztása:
Mindkét versenyző járt már a Fujin
Mindkét versenyző járt már a Fujin
Fotó megosztása:
A cél: pontszerzés minden versenyen
A cél: pontszerzés minden versenyen
Fotó megosztása:
Már 15 éve versenyez az olasz
Már 15 éve versenyez az olasz
Fotó megosztása:
A vezér szerint nélküle is megoldják
A vezér szerint nélküle is megoldják
Fotó megosztása:
Alain Dassas
Alain Dassas
Fotó megosztása:
A McLaren végét várja
A McLaren végét várja
Fotó megosztása:
Tegnap beugrott Ron Dennishez
Tegnap beugrott Ron Dennishez
Fotó megosztása:
Fisi az elmúlt két évben dobogós volt
Fisi az elmúlt két évben dobogós volt
Fotó megosztása:
Alonso miatt kirúgják Kovalainent?!
Alonso miatt kirúgják Kovalainent?!
Fotó megosztása:
Bármit, csak visszatérjen!
Bármit, csak visszatérjen!
Fotó megosztása:
Jövőre újra együtt?
Jövőre újra együtt?
Fotó megosztása:
Az utolsó lehetőség a bizonyításra
Az utolsó lehetőség a bizonyításra
Fotó megosztása:
A háromszoros bajnok kipróbálja az F1-est
A háromszoros bajnok kipróbálja az F1-est
Fotó megosztása:
A Renault-soknak nem tetszik a McLaren-módi
A Renault-soknak nem tetszik a McLaren-módi
Fotó megosztása:
Briatore 60 százalékot ad Alonso érkezésére
Briatore 60 százalékot ad Alonso érkezésére
Fotó megosztása:
Kovalainen és Fisichella is mehet
Kovalainen és Fisichella is mehet
Fotó megosztása:
Valószínűleg Piquet ül be jövőre
Valószínűleg Piquet ül be jövőre
Fotó megosztása:
A fiatal brazil végre versenyezhet
A fiatal brazil végre versenyezhet
Fotó megosztása:
Addig húzza, míg senkinek sem kell?
Addig húzza, míg senkinek sem kell?
Fotó megosztása:
A telefonosoknak nem hiányzik az F1, nem kell Alonso
A telefonosoknak nem hiányzik az F1, nem kell Alonso
Fotó megosztása:
Az a fránya kémügy keresztbetehet Alonsónak
Az a fránya kémügy keresztbetehet Alonsónak
Fotó megosztása:
Megválasztanák világbajnoknak...
Megválasztanák világbajnoknak...
Fotó megosztása:
Újra együtt!
Újra együtt!
Fotó megosztása:
Ő szelídítette meg Flaviót
Ő szelídítette meg Flaviót
Fotó megosztása:
Bár a Renault versenyzői sem a szezonnyitó ausztrál nagydíjon, sem a múlt heti sepangi teszten nem szerepeltek jól – Kovalainen
pénteki elsősége kivételével -, Bob Bell technikai igazgató bízik abban, hogy megfelelő fejlesztéseket végeztek azóta, hogy javítsák az R27 teljesítményét.
„A csapatnál szeretnénk megmutatni, hogy sikerült előrelépnünk Melbourne óta. Jelenleg még irreális a Ferrari vagy a McLaren utoléréséről beszélni, de meg kell mutatnunk, hogy van haladás, hogy kezdünk felzárkózni” – mondta Bell.
„A fő újítás az első szárny, ettől várunk javulást. Melbourne-ben és a múlt heti teszteken arról is meggyőződhettünk, hogy az autó egyensúlya jó, főleg használt gumikon. Ez egy erényünk. Viszont hiányzik a jó tapadás, emiatt biztos veszítünk majd a gyors kanyarokban. Bízunk benne, hogy sikerült közelebb kerülnünk a mezőny elejéhez, de az igazi bizonyíték a verseny lesz.”
Bellnek nem fáj a feje a teszteken elért gyenge idők miatt, szerinte az eredményekből nem lehet sokat kiolvasni. Az idei tesztelésre vonatkozó szabályok miatt ez fokozottan igaz.
„Idén már csak egy autót küldhetünk a pályára, a fejlesztenivaló pedig annyi, hogy nagyon fegyelmezetten kell csinálni a tesztelést. Szóval, ha egy alkatrész vagy a megbízhatóság vizsgálata miatt sok-sok kilométert fut az autó, akkor ebből következően kevesebb lehetőség van csúcsidőt futni. A teszteredmények sosem megbízható mutatói a versenyképességnek, és ez idén még igazabb, mint korábban” – tette hozzá Bell.
A fentieket olvasva mi meg azt tesszük hozzá, hogy a Renault-nál legalább a verseny előtti panelszöveg-fejlesztésben nem állnak rosszul.