Idén másodszor a dobogón
Idén másodszor a dobogón
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
A verseny alatt lehet apa
A verseny alatt lehet apa
Fotó megosztása:
Egyelőre nem bír velük a Renault
Egyelőre nem bír velük a Renault
Fotó megosztása:
Theissen kivár
Theissen kivár
Fotó megosztása:
2009-ig marad a német
2009-ig marad a német
Fotó megosztása:
Nálunk a kispadon marad
Nálunk a kispadon marad
Fotó megosztása:
Kubicáért Vettelt kérik cserébe?
Kubicáért Vettelt kérik cserébe?
Fotó megosztása:
Jövőre már győzni kell
Jövőre már győzni kell
Fotó megosztása:
Jó évet zárnak!
Jó évet zárnak!
Fotó megosztása:
3-5 százalék kell még a győzelemhez
3-5 százalék kell még a győzelemhez
Fotó megosztása:
"Jól áll a hajam?"
"Jól áll a hajam?"
Fotó megosztása:
Négy kerék, két kerék, Heidfeldnek mindegy!
Négy kerék, két kerék, Heidfeldnek mindegy!
Fotó megosztása:
2007-re kifogyott a célokból
2007-re kifogyott a célokból
Fotó megosztása:
A BMW trükköt sejt, a Williamsnek bejön
A BMW trükköt sejt, a Williamsnek bejön
Fotó megosztása:
Nem lesz tartalék!
Nem lesz tartalék!
Fotó megosztása:
Nem valami bóvlival szúrják ki a szemét
Nem valami bóvlival szúrják ki a szemét
Fotó megosztása:
Kubica tavaly dobogós volt
Kubica tavaly dobogós volt
Fotó megosztása:
Glock Rosberg és Hamilton örököse
Glock Rosberg és Hamilton örököse
Fotó megosztása:
Január 15-én száll fel a füst
Január 15-én száll fel a füst
Fotó megosztása:
Heidfeld kétszer is dobgós volt
Heidfeld kétszer is dobgós volt
Fotó megosztása:
A főnök elégedett lehet
A főnök elégedett lehet
Fotó megosztása:
Kubica Kanadában óriásit bukott
Kubica Kanadában óriásit bukott
Fotó megosztása:
Theissen hátrafelé is figyel
Theissen hátrafelé is figyel
Fotó megosztása:
„Jól áll a hajam?”
A BMW Sauber egyik hazai versenyének számító maláj nagydíj előtt – a csapat fő szponzora a Petronas malajziai cég – arra készül, hogy a jól sikerült melbourne-i szereplés után újra bizonyítson. A sepangi verseny kellemes emlék a BMW-nek, tavaly Jacques Villeneuve itt szerezte a gárda első világbajnoki pontjait akkor elért ötödik helyével.
„Tavaly óriási támogatást élveztünk a Petronas felől, fantasztikus volt látni a lelkesedést, ami a csapatot övezte itt. Ezért a BMW-nél idén is egy igazi hazai verseny jellegű hangulatra számítunk” – mesélte a csapatfőnök, Mario Theissen.
A csapat ragidős pilótája, Nick Heidfeld elég magabiztos a BMW kilátásait illetően. Bár a téli tesztek után még az első négyhez való felzárkózásról beszéltek, azóta változott a helyzet.
„Az idény kezdete előtt a célunk a negyedik hely megszerzése volt a bajnokságban, én azt már sikerként könyveltem volna el. De aztán nagyon erősen indultunk a szezon elején, most már a harmadik hely a cél, remélem, meg tudjuk valósítani” – mondta a német versenyző.
Heidfeldről nemrég Mario Theissen azt mondta, hogy világbajnok is lehet majd, és maga a versenyző is nagyon ambiciózus. Arra a kérdésre, hogy Schumacher távozása után ő akar-e a legjobb német versenyző lenni, ezt válaszolta: „Számomra ennek nincs jelentősége. Nem a legjobb német versenyző akarok lenni, hanem egyszerűen a legjobb.”
A csapatnak van oka az önbizalomra, három hete Ausztráliában az időmérőn a 3. (Heidfeld) és az 5. (Robert Kubica) helyet szerezték meg, azonban versenyen Kubica – egyedüliként a mezőnyből – műszaki hiba miatt kiállni kényszerült. A háromszoros világbajnok Niki Lauda szerint a megbízhatóságon kell még javítania csapatnak.
„Nevetséges lenne, ha egy ilyen világhírű vállalat, mint a BMW, nem tudná megoldani a problémát” – nyilatkozta pár napja.
A csapatfőnök, Theissen azonban nem aggódik, szerinte a múlt heti sepangi teszten megvizsgálták a sebességváltó-hibát, és megtették a szükséges lépéseket.