Szerdán folytatódott a háromnapos Forma-1-es tesztelés a dél-spanyolországi Jerezeben. Ahogy az első napon, tegnap is a McLaren bizonyult a legjobbnak.
Lewis Hamilton még a nürburgringi időmérőn elszenvedett balesete utóhatásaival küszködött – dél körül mellkasi fájdalmai miatt felmerült, hogy Pedro de la Rosa ül be helyette délutánra -, de leggyorsabb köre így is nyolctized másodperccel volt jobb a második Ralf Schumacherénél. A wokingi csapat egész nap az aerodinamikai elemeket vizsgálta.
A Toyotánál tegnap elsősorban a Magyar Nagydíjra készültek, a futamra való beállításokat próbálgatták. A német pilóta helyét ma Jarno Trulli veszi át.
A williamses Kazuki Nakajima a második napon is jól teljesített: alig 44 századdal maradt el Ralf Schumacher idejétől; ahogy csapatok többsége, a grove-i alakulat is a hosszú etapokra koncentrált tegnap.
Robert Kubica és Heikki Kovalainen osztoztak a nap legtöbb körét futó versenyző címén, a BMW-s lengyel és a Renault finn pilótája is 104 kört teljesített. A Renault-nál ma Nelsinho Piquet váltja Kovalainent.
A Red Bull Racingnél Mark Webber ült a volánhoz tegnap, a csapat a 2008-as szabályok gyakorlati alkalmazását próbálgatta. Webber után a kedden debütált svájci újonc, Sebastien Buemi kap újabb vezetési lehetőséget a jerezi teszt utolsó napján.
A Hondánál Rubens Barrichello végezte a munkát, a brazil pilóta a nap folyamán több aerodinamikai csomag összehasonlításán dolgozott.
Mugellóban is folytatódott a Ferrari és a Toro Rosso közös tesztje, ahol nem kis meglepetésre a már kirúgottnak vélt Scott Speed vezette a faenzaiak autóját. Mindkét csapat a következő futamokra alkalmas beállításokat próbálgatta.
A mezőny 11. csapata, a Spyker otthon, Silverstone-ban dolgozott, Giedo van der Garde a már rég beígért B-verziójú autó fejlesztéseit vizsgálta.
Teszt, Jerez, 2007.07.25.
|