Nick Heidfeld, Robert Kubica és Mario Theissen csapatfőnök egyszerre érkeztek meg a vacsora helyszínére este fél 8 körül. A versenyzők között is apró termetű Nick meglepően laza öltözetben, míg a fiatalabb Kubica BMW-s mezben és sapkában jött. Ránézésre még nem szállt fejükbe a dicsőség, annak ellenére, hogy idén már a nagy
csapatok is számolnak velük.
A német jelenleg az ötödik, a lengyel pedig a hatodik a pontversenyben, azaz szorosan követik a két élcsapat pilótáit. A csapatok közötti versenyben szintén stabilan tartják a harmadik helyet, a világbajnoki címvédő Reanult-nak alig feleannyi pontja van, mint a BMW-nek.
Nickről pár perc alatt kiderült, hogy hasonlít rám. Hozzám hasonlóan ő is szeretne egy új M3-as BMW-t. Jelenleg egy X5-öst használ, és van egy 5-ös BMW-je is a családnak, ami nemrégiben négytagúra gyarapodott. Az új jövevényt Yoda Heidfeldnek hívják, de a Csillagok háborújá-s összefüggésre nem kérdeztem rá.
A két pilóta nem igazán melegszik bele a beszélgetésbe, 8-kor már lövik a pizsamát, szűk félóra után hirtelen felpattannak és elbúcsúznak. Verseny előtt nincs éjszakai kódorgás, mennek vissza a szállodába, ahol várja őket a
masszázs, majd az ágyikó.
2009-ben bajnoki címért küzdünk
Mario Theissen elégedett a csapat idei teljesítményével, amire minden oka megvan, de ez nem azt jelenti, hogy innentől lazsálni fognak. Minden versenyen maximális erőbedobással küzdenek, Magyarországra is hoztak néhány új fejlesztést, amivel talán könnyebb lesz megszorítani a két élcsapatot.
A csapatnak már volt idén dobogós helyezése, a cél még több ilyen eredmény megszerzése. A stratégia szerint jövőre már győzelemre hajt a csapat, míg 2009-ben a világbajnoki cím megszerzése a cél.
Theissen kedvence a Toro Rossónál versenyez
Néhány napja robbant a hír, hogy Mario Theissen pártfogoltja, Sebastian Vettel rajthoz áll a Magyar Nagydíjon,
méghozzá a Toro Rosso-csapatban, a lapátra tett Scott Speed helyett. A mindössze 20 éves Vettel tesztpilóta volt a BMW-nél, de szerződése a Red Bullhoz is kötötte.
Korábban úgy tűnt, a BMW nem szívesen válna meg a fiatal tehetségtől, most mégis üdvözölték a döntést. Vettelnek versenyzői tapasztalatra van szüksége, amit a BMW-nél egyelőre nem tudott volna szerezni – mondta Theissen.
Vettel nem szakítja meg a kapcsolatot a BMW-vel, bevonják őt a fiatal tehetségek képzésére fordított programba, és az sem kizárt, hogy néhány év múlva egy BMW volánja mögött tűnik majd fel. A BMW-csapat harmadik számú pilótája Timo Glock, aki idén a GP2 kategóriában küzd jó eredménnyel.
Megint eső lehet idén
Nem elég, hogy a magyar pálya lassú és technikás, idén a tavalyihoz hasonlóan megint esős verseny lehet. A BMW meteorológusai már szombatra, de főként vasárnapra is esőt jósolnak, ami megint jó nagy kavarodást okozhat. Nick szeret esőben vezetni, Kubicának pedig szinte mindegy, hogy csúszós vagy száraz-e a pálya, árulták el.
Mindkettőjüket kellemes élmények kötik a pályához, így várják a versenyt. Nick itt szerezte meg első dobogós helyét tavaly, míg Robert versenyzői pályafutását indította el a Hungaroringen pont egy évvel ezelőtt.