Mialatt a gyári támogatású csapatoknál kolbászból (na jó kevlárból) van a kerítés, addig a Forma-1 hátsó traktusában a túlélésért küzdenek a csapatok. A Super Agurinál és a Spykernél is anyagi problémák vannak.
Az Aguri azután került bajba, miután a főszponzoruk, az SS United nem utalta át a beígért támogatás soron következő részét. Mint az Autosport.com megtudta, Suzuki Aguri a Magyar Nagydíjon találkozott Alejandro Agag spanyol üzletemberrel. A Leafield központú csapat hosszú távú partnert keres a független működéshez, miután a jelenlegi Honda-támogatás nem tart örökké.
Agag, aki korábban már többségi érdekeltséget vásárolt a GP2 Campos Racing csapatban, nyilvánvalóvá tette, hogy szeretne az F1-be is beszállni.
„Még nem adtam el a csapatot, de tárgyalunk” – mondta Aguri Suzuki. „Ő [Agag] az egyike annak a pár embernek, akikkel jelenleg megbeszéléseket folytatunk.” A csapatvezető azonban azt is nyilvánvalóvá tette, hogy csak befektetőt keres, azaz a csapat továbbra is japán marad.
A Spykernél sajtóközleményben tudatták, hogy pénzügyi gondok miatt átszervezés alatt áll a gárda, azonban leszögezik, hogy rendelkezésükre áll a költségvetés, hogy részt vegyen a 2007-es Forma-1-es bajnokságban.
Ám, ahogy a Super Aguri, ők is újabb befektetőket keresnek, sőt úgy tűnik már meg is találták. Michiel Mol ügyvezető igazgató, és csapatvezető lehet, hogy megvásárolja a csapatot. Ennek első lépéseként le is mondott a csapatnál betöltött pozícióiról, hogy a döntések esetén ne legyen érdekellentét. Mol helyét Hans Hugenholtz, a felügyelőtestület alelnöke veheti át a jövőben.
Mindazonáltal a Spyker közleményében az is szerepel: „Számos finanszírozási forgatókönyvet mérlegeltünk, ezek közül a Spyker Forma-1-es csapat (egy részének) eladása csak az egyik lehetőség.”