Bár a csapatok kedden még fontolgatták, tegnap mégsem tartottak esőnapot az olasz pályán, a tesztelés felhős, de meleg időben folytatódott. Esőből csak az ebédszünet környékén láttak egy kicsit. A program az összes csapatnál az Olasz Nagydíjra való készülődés volt.
A McLaren tegnap mindkét versenyzőjét a pályára küldte, Fernando Alonso és Lewis Hamilton is 49 kört futott. Délelőtt Hamilton dolgozott, majd a délután őt váltó csapattársa nála is háromtizeddel jobb időt futott.
A két mclarenes mögött Nick Heidfeld, Jarno Trulli és Kimi Räikkönen végzett, ők egy tizeden belül autóztak.
Heikki Kovalainen elégedett volt hatodik idejével és az elvégzett munkával:
„Keményen dolgoztunk ma, a nap végére jó egyensúlyt találtunk az R27-esen. Úgy gondolom, hogy erre építhetünk majd az Olasz Nagydíj kezdetén, akkor már csak a finomhangolás marad, hogy még egy-két tizedet kihozzunk az autóból.”
Az edzést háromszor szakították meg, egyszer természetesen a Red Bull-os Mark Webber miatt – volt már tesztje, amikor nem állt le alatta az autó?! -, aki az első sikánban parkolt le délelőtt, de Takuma Sato Super Agurija és Alexander Wurz Williamse is kifogyott a szuszból körözgetés közben.
Kedden még csak a Williams, tegnap azonban már a Toro Rosso is a McLaren-féle hídszárnnyal kísérletezett Sebastian Vettellel a kormánynál.
Tegnap a Spyker is csatlakozott a többi csapathoz, a hollandok végre megkezdték a B-autójuk tesztelését. Külsőre valóban különbözik az előző verziótól, de a körideje alapján senki nem gondolná, hogy a nagy dobásnak szánt új járgányt vezette Monzában Adrian Sutil.
Teszt, Monza, 2007.08.29.
|