Idén másodszor a dobogón
Idén másodszor a dobogón
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
A verseny alatt lehet apa
A verseny alatt lehet apa
Fotó megosztása:
Egyelőre nem bír velük a Renault
Egyelőre nem bír velük a Renault
Fotó megosztása:
Theissen kivár
Theissen kivár
Fotó megosztása:
2009-ig marad a német
2009-ig marad a német
Fotó megosztása:
Nálunk a kispadon marad
Nálunk a kispadon marad
Fotó megosztása:
Kubicáért Vettelt kérik cserébe?
Kubicáért Vettelt kérik cserébe?
Fotó megosztása:
Jövőre már győzni kell
Jövőre már győzni kell
Fotó megosztása:
Jó évet zárnak!
Jó évet zárnak!
Fotó megosztása:
3-5 százalék kell még a győzelemhez
3-5 százalék kell még a győzelemhez
Fotó megosztása:
"Jól áll a hajam?"
"Jól áll a hajam?"
Fotó megosztása:
Négy kerék, két kerék, Heidfeldnek mindegy!
Négy kerék, két kerék, Heidfeldnek mindegy!
Fotó megosztása:
2007-re kifogyott a célokból
2007-re kifogyott a célokból
Fotó megosztása:
A BMW trükköt sejt, a Williamsnek bejön
A BMW trükköt sejt, a Williamsnek bejön
Fotó megosztása:
Nem lesz tartalék!
Nem lesz tartalék!
Fotó megosztása:
Nem valami bóvlival szúrják ki a szemét
Nem valami bóvlival szúrják ki a szemét
Fotó megosztása:
Kubica tavaly dobogós volt
Kubica tavaly dobogós volt
Fotó megosztása:
Glock Rosberg és Hamilton örököse
Glock Rosberg és Hamilton örököse
Fotó megosztása:
Január 15-én száll fel a füst
Január 15-én száll fel a füst
Fotó megosztása:
Heidfeld kétszer is dobgós volt
Heidfeld kétszer is dobgós volt
Fotó megosztása:
A főnök elégedett lehet
A főnök elégedett lehet
Fotó megosztása:
Kubica Kanadában óriásit bukott
Kubica Kanadában óriásit bukott
Fotó megosztása:
Theissen hátrafelé is figyel
Theissen hátrafelé is figyel
Fotó megosztása:
Kubica tavaly dobogós volt
A 2006-os Olasz Nagydíjon a BMW Sauber az idény legjobb versenyét futotta, Monzában már tavaly is olyan erősek voltak, mint ahogy idén teljesítenek. Akkor az időmérőn Nick Heidfeld a 3., míg Robert Kubica a 6. pozíciót szerezte meg, a versenyen pedig a zöldfülű lengyel a dobogó harmadik fokára állhatott, csapattársa pedig egy áthajtásos büntetés ellenére is pontot tudott szerezni.
„Monza egy nagyon különleges pálya, az egyetlen igazán gyors helyszín a naptárban. Nagy hagyományai vannak és karakteres, de sajnos a biztonság terén eléggé régies. Figyelembe véve, hogy milyen gyorsan hajtunk, a bukóterek nagyon kicsik” – elemzi Heidfeld a pályát.
„Azt hiszem jól teljesítünk majd Monzában. Ezen a pályán az alacsony leszorítóerő a fontos, mi pedig általában jók vagyunk ezen a téren. Ezen kívül csak egy nagy rakás motorerő kell, azt hiszem ebben is jól állunk. Tavaly is nagyon ott voltunk, én csak harmadik lettem az időmérőn, de teli tankkal. Ha ugyanannyi üzemanyaggal mentünk volna, a pole-on lettem volna. A versenyen pedig annak ellenére is sikerült pontot szereznem, hogy áthajtásos büntetést kaptam” – mondja a német.
Robert Kubicának még szebb emlékei vannak a pályáról és Olaszországról általában – örömmel érkezik a helyszínre:
„Itt szereztem az első dobogós helyezésemet a Forma-1-ben, a másodikat azóta is várom. Remélem meg tudjuk ismételni a tavalyi teljesítményünket. Sokáig éltem Olaszországban és Monzát is jól ismerem, mert sokat teszteltem rajta, bár 2006 előtt nem szerepeltem ilyen jól versenyen. Rajongok Olaszországért, mindig jól tudtam együtt dolgozni az emberekkel az olasz csapatoknál, akiknél gokartoztam, a Formula Renault-ban vagy a Forma-3-ban versenyeztem. Nagyon szép emlékeim vannak azokról az időkről” – meséli Kubica az Olasz Nagydíj előtt.