A ma kezdődött háromnapos jerezi teszten a Honda ígéretéhez híven egy erősen felfrissített RA107-essel fogott munkához. A brackley-i csapat a Japán Nagydíjon már az „új” autóval fog versenyezni, a hazai pályán igyekeznek a legtöbbet elérni.
Az új, „Fuji Special” becenéven futó autót Rubens Barrichello tesztelte, aki bízik abban, hogy a gyengén sikerült Belga Nagydíj után javulhatnak a fejlesztésekkel.
A csapat és a Fuji Special
A csapat és a Fuji Special
Fotó megosztása:
Kipörgésgátló nélkül utolsó a Ferrari
Kipörgésgátló nélkül utolsó a Ferrari
Fotó megosztása:
Nekik is kell a hídszárny
Nekik is kell a hídszárny
Fotó megosztása:
A BMW az élen
A BMW az élen
Fotó megosztása:
De la Rosa ráerősített
De la Rosa ráerősített
Fotó megosztása:
"Igazságot Alonsónak, ki az angol maffiával!"
"Igazságot Alonsónak, ki az angol maffiával!"
Fotó megosztása:
Ralf ezt próbálgatta
Ralf ezt próbálgatta
Fotó megosztása:
Webber alatt nem állt le a Red Bull!
Webber alatt nem állt le a Red Bull!
Fotó megosztása:
Reméljük nem a Ferrari súlyelosztásával tesztel!
Reméljük nem a Ferrari súlyelosztásával tesztel!
Fotó megosztása:
Piquet mindhárom napon ott volt
Piquet mindhárom napon ott volt
Fotó megosztása:
Nekik is kell a hídszárny
Nekik is kell a hídszárny
„Előre kell tekintenünk. Jerezben más beállítással teszteljük az autót, remélhetőleg egy jobbal, amellyel képesek leszünk fejlődni az autolsó három versenyen” – mondta a brazil.
A „Fuji Special” szemmel láthatóan különbözik a régebbi verziótól, és a Honda is beállt a McLaren által elkezdett, majd a Williams és a Toro Rosso által folytatott sorba: az autón az első légerelő hídszárnyának egy saját változatát is kipróbálták.