Az RA107-es – sőt, lehetne RA107,5-es is – új légterelőlemezeket, új padlólemezt, új első vezetőszárnyat kap, és az oldalszekrényeket is újratervezték rajta. A Fuji Special-nek becézett autó újításait a csapat a múlt héten Jerezben tesztelte, de úgy tűnik a nagy durranás elmarad. A Fujin nem várható jelentős előrelépés a teljesítmény tekintetében, sokkal inkább a jövő évi koncepció első próbája lesz a japán futam.
„Nem azt képzeljük, hogy elöl végzünk az idény végén. Az új alkatrészektől nem lesz egy Mclaren az autóból, ahhoz az egészet újra kellene tervezni. Sokkal inkább arról van szó, hogy a pályán gyűjtsünk tapasztalatot az új ötletekről. Lehet, hogy még veszítünk is egy kis leszorítóerőt, de az autó egyensúlya javulni fog – legalábbis így tűnt a szélcsatornában” – magyarázta a Honda fejlesztési vezetője, Jacky Eeckelaert.
„Ezeket ki kell próbálnunk a pályán, és a megtudni a versenyzők véleményét. Van még három verseny három különböző pályán, ez a lényeg. Szeretnénk minél többet tanulni, megbizonyosodni arról, hogy a jó irányba tartunk” – tette hozzá.