Sok néző nem látott semmit
Fotó megosztása:
1.Hamilton, 2. Kovalainen, 3. Räikkönen
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az orrukig sem láttak a pilóták
Fotó megosztása:
Button az utolsó körben esett ki
Fotó megosztása:
Webbert Vettel lökte ki a második helyről
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Toyoták leszerepeltek otthon
Fotó megosztása:
Hamilton mindent megúszott
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Ferrarinál elrontották a gumiválaztást
Fotó megosztása:
Egy lépéssel közelebb a bajnoksághoz
Fotó megosztása:
Räikkönen nagyot küzdött
Fotó megosztása:
Kovalainen a megtartotta a második helyet
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Massa a végén bevadult
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Vettel nagyot veszített
Fotó megosztása:
Kovalainen először állt dobogóra
Fotó megosztása:
Hamilton Kubicával koccant
Fotó megosztása:
Alonso Vettellel akadt össze
Fotó megosztása:
Vettel nagyon bánta a buta hibát
Fotó megosztása:
A világbajnok összertörte az autót
Fotó megosztása:
Már csak a csodára számít
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Sutil pontot szerzett!
Fotó megosztása:
A Toro Rosso pocsék hétvégén van túl
Fotó megosztása:
Liuzzi pontját elvették
Fotó megosztása:
Vettel hátulról öklelte fel Webbert, de miért?
Fotó megosztása:
Webber a győzelemtől esehetett el
Fotó megosztása:
Mindenki ettől fél
Fotó megosztása:
Coulthard, Button, Massa tart az esőtől - gyávák?
Fotó megosztása:
Sokaknak rossz élmény volt a Japán Nagydíj
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A kényszerű kerékcsere oka az volt, hogy a sportbírók mindenkit köteleztek, hogy a futamon extrém esőgumival induljon. A csapatokat emailben értesítették másfél órával a rajt előtt. Hogy akkor miért cserélt kereket mégis Massa és Räikkönen? Azért, mert a szabályváltoztatásról szóló emailt a Ferrari csak 13:37-kor, azaz már az autók elindulása után kapta meg – mondta a verseny után a csapat szóvivője, Luca Colajanni.
Természetesen az olaszok az FIA-t hibáztatják, de mi azért megkérdezzük halkan, hogy ugyan miért olyan gumikkal küldték a pályára az autóikat, amelyekkel még másokénál is vezethetetlenebbek voltak, és hogy meddig tartották volna kint őket, ha a nem érkezik meg az email?