Idén másodszor a dobogón
Idén másodszor a dobogón
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
A verseny alatt lehet apa
A verseny alatt lehet apa
Fotó megosztása:
Egyelőre nem bír velük a Renault
Egyelőre nem bír velük a Renault
Fotó megosztása:
Theissen kivár
Theissen kivár
Fotó megosztása:
2009-ig marad a német
2009-ig marad a német
Fotó megosztása:
Nálunk a kispadon marad
Nálunk a kispadon marad
Fotó megosztása:
Kubicáért Vettelt kérik cserébe?
Kubicáért Vettelt kérik cserébe?
Fotó megosztása:
Jövőre már győzni kell
Jövőre már győzni kell
Fotó megosztása:
Jó évet zárnak!
Jó évet zárnak!
Fotó megosztása:
3-5 százalék kell még a győzelemhez
3-5 százalék kell még a győzelemhez
Fotó megosztása:
"Jól áll a hajam?"
"Jól áll a hajam?"
Fotó megosztása:
Négy kerék, két kerék, Heidfeldnek mindegy!
Négy kerék, két kerék, Heidfeldnek mindegy!
Fotó megosztása:
2007-re kifogyott a célokból
2007-re kifogyott a célokból
Fotó megosztása:
A BMW trükköt sejt, a Williamsnek bejön
A BMW trükköt sejt, a Williamsnek bejön
Fotó megosztása:
Nem lesz tartalék!
Nem lesz tartalék!
Fotó megosztása:
Nem valami bóvlival szúrják ki a szemét
Nem valami bóvlival szúrják ki a szemét
Fotó megosztása:
Kubica tavaly dobogós volt
Kubica tavaly dobogós volt
Fotó megosztása:
Glock Rosberg és Hamilton örököse
Glock Rosberg és Hamilton örököse
Fotó megosztása:
Január 15-én száll fel a füst
Január 15-én száll fel a füst
Fotó megosztása:
Heidfeld kétszer is dobgós volt
Heidfeld kétszer is dobgós volt
Fotó megosztása:
A főnök elégedett lehet
A főnök elégedett lehet
Fotó megosztása:
Kubica Kanadában óriásit bukott
Kubica Kanadában óriásit bukott
Fotó megosztása:
Theissen hátrafelé is figyel
Theissen hátrafelé is figyel
Fotó megosztása:
A BMW Sauber idén egyértelműen a harmadik legerősebb csapat volt, a McLaren kizárásával pedig a második helyezést szerezték meg a konstruktőri világbajnokságban. Mivel pozíciójuk már a nyár vége óta megingathatatlan – jelenleg 94 pontjuk van -, így a csapat abba is hagyta az idei autó fejlesztését, és csak
2008-ra koncentrálnak. Ez azonban meglátszik a mostanában kicsit gyengébb eredményeken is.
„Nem volt valami jó hétvégénk. Először hidraulikai problémáim voltak, aztán nem esett annyi eső, mint amire számítottuk, és amihez a terveinket igazítottuk. A 100 pontos határ átlépése lehet, hogy nem lesz könnyű” – mondta Nick Heidfeld a Kínai Nagydíj után.
Hogy mégis elérjék az álomhatárt, a csapat két versenyzőjének a szezonzáró Brazil Nagydíjon legalább hat pontot kell szerezniük, ami azt jelenti, hogy közvetlenül a két élcsapat pilótái után kell befutniuk. Heidfeld nagyon elszánt, hogy meglegyen a szép eredmény, szívesen ismételné 2001-et is:
„Szépen szeretnénk befejezni az idényt. Számomra Sao Paolo a világ egyik leggyönyörűbb helye. 2001-ben harmadik lettem Interlagosban, megszerezve első dobogós helyezéséemet. Az ilyet nem felejti el az ember!”