Liuzzi (jobbra) a motort is szereti

Jól keres reklámfiguraként is

Jól keres reklámfiguraként is

Úgy látszik, hogy a szórakozás mellett pénzügyileg is nagyon megéri a visszavonult Michael Schumachernek időnként autóba ülni, ugyanis a hétszeres világbajnok reklámértéke így még most is óriási.

A német Bild-Zeitung arról tudósít, hogy a Ferrari volt szupersztárja az elkövetkező hét évben 35 millió eurót (8,8 milliárd Ft) keres majd csak a reklámszerződéseivel. Az új üzletnek első jelét vasárnap, a londoni Race of Champions gálán láthattuk, amikor Schumi a jól megszokott piros Ferrari-overál helyett új fekete-fehér-narancs színekben pompázott. Az új kezeslábason több szponzori logó is volt, az üzleteket a német menedzsere, Willi Weber kötötte.

A Schumacher sapkáin már régóta ott díszelgő Deutsche Vermögensberatung feliratért például évi 2 millió eurót tesz zsebre a versenyző, de az óragyártó Omega, és a Shell is fizet, hogy a német sztárral együtt jelenhessenek meg.