Bár vannak, akik puhánynak tartják David Coulthardot és társait, amiért aggódnak a nedves pályán kipörgésgátló nélküli versenyzés miatt, de a tegnapi jerezi teszt igazolni látszik a felvetést – a vizes pályán sorra csúsztak ki a versenyzők, a kezdőktől az élmenőkig.
Coulthard csapattársa, Mark Webber a teszt után el is mondta a véleményét a tapasztalatokról:
„Nem kérdés, több lesz a baleset. Láthattuk a teszten. A versenyzők kicsúsztak, megszaporodtak a piros zászlók, és ugyanez lesz a versenyeken is. Teljesen biztos.”
A mclarenes Lewis Hamilton, aki tegnap kétszer is járt a pályán kívül, ugyancsak azt gondolja, hogy kipörgésgátló nélkül nehezebb dolguk lesz:
Massa alatt megadta magát az F2008
Massa alatt megadta magát az F2008
Fotó megosztása:
Jól ment Vettel
Jól ment Vettel
Fotó megosztása:
Trulli az új Toyotát próbálgatta
Trulli az új Toyotát próbálgatta
Fotó megosztása:
De la Rosa volt a jobb mclarenes
De la Rosa volt a jobb mclarenes
Fotó megosztása:
A Williamsek új festést kaptak
A Williamsek új festést kaptak
Fotó megosztása:
Rossiternek rövid napja volt
Rossiternek rövid napja volt
Fotó megosztása:
Az új Ferrari volt a leggyorsabb
Az új Ferrari volt a leggyorsabb
Fotó megosztása:
Glocknak csak a régi autó jutott
Glocknak csak a régi autó jutott
Fotó megosztása:
Liuzzi megkezdte az idei munkáját, a tesztelést
Liuzzi megkezdte az idei munkáját, a tesztelést
Fotó megosztása:
Webber még az RB3-ban
Webber még az RB3-ban
Fotó megosztása:
Red Bull-os konzultáció
Red Bull-os konzultáció
Fotó megosztása:
Coulthard ma csak mocizott
Coulthard ma csak mocizott
Fotó megosztása:
Vettel megint jól ment
Vettel megint jól ment
Fotó megosztása:
Kimi a beállításokat próbálgatta
Kimi a beállításokat próbálgatta
Fotó megosztása:
Bourdais tartja a lépést a csapattárssal
Bourdais tartja a lépést a csapattárssal
Fotó megosztása:
Glock is beült az új Toyotába
Glock is beült az új Toyotába
Fotó megosztása:
A spanyol újra a pályán
A spanyol újra a pályán
Fotó megosztása:
Az első méterek
Az első méterek
Fotó megosztása:
Alonso rögtön villantott
Alonso rögtön villantott
Fotó megosztása:
A zárónapon lemaradt
A zárónapon lemaradt
Fotó megosztása:
Rossz idő volt
Rossz idő volt
Fotó megosztása:
Hamilton kétszer is kicsúszott
Hamilton kétszer is kicsúszott
Fotó megosztása:
Heikki az ezüst dzsekikről beszélget Webberrel
Heikki az ezüst dzsekikről beszélget Webberrel
Fotó megosztása:
Ő volt a nap legjobbja
Ő volt a nap legjobbja
Fotó megosztása:
Hülkenberg háromszor járt a pályán kívül
Hülkenberg háromszor járt a pályán kívül
Fotó megosztása:
Vettelt motorhiba érte utol
Vettelt motorhiba érte utol
Fotó megosztása:
Coulthard alatt elromlott az új autó
Coulthard alatt elromlott az új autó
Fotó megosztása:
Hülkenberg háromszor járt a pályán kívül
Hülkenberg háromszor járt a pályán kívül
„Ezek nélkül a segédeszközök nélkül sokkal könnyebben blokkol a hátsó kerék a kanyarbejáratoknál, amikor az ember keményen hajt. Nagyon csúszós, kipörgésgátló nélkül meg még nehezebb ügy.”
Annak ellenére, hogy mások – Kimi Räikkönen, Nick Heidfeld, Robert Kubica – azt hangoztatják, hogy nem lesz semmi gond, és hogy aki fél, ne versenyezzen, a biztonságpártiak szószólója, Coulthard szerint ők is ugyanúgy aggódnak:
„A versenyzők megbeszélésén minden pilóta, még azok is, akik nem is tagjai a GPDA-nak [a versenyzők főleg biztonsági kérdésekkel foglalkozó szervezete] ugyanezeket a dolgokat mondják. De vannak, akik nyilvánosan nem szeretnének színt vallani. Nem akarnak a biztonsági kérdésekről beszélni, mert egy versenyzőnek bátornak kell lennie, el kell mennie a határokig. Így egyeseket kényelmetlenül érint a dolog.”