A Honda ugyanolyan rossz, mint tavaly
Fotó megosztása:
Csúnya, de javítja a stabilitást
Fotó megosztása:
Mark Webber, a Rocketeer
Fotó megosztása:
Hattizedet adott Alonsónak
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fisichella nagyot villantott
Fotó megosztása:
A BMW se hús, se hal
Fotó megosztása:
Szombat Vettelé lett
Fotó megosztása:
A kiscsapat odapörkölt a nagyoknak
Fotó megosztása:
Bourdais bírja a tempót
Fotó megosztása:
Alonso ezreket vonzott a tesztre
Fotó megosztása:
Liuzzi volt a leglassabb
Fotó megosztása:
A Honda nem akar javulni
Fotó megosztása:
A transzparenseket elrakatták
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Előtte az utódja: Kovalainen és Piquet
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Akadtak Hamilton-rajongók is
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Webber vitte az utolsó napot
Fotó megosztása:
A szervezők dolga lesz távol tartani a huligánokat
Fotó megosztása:
Az első színesbőrű, az első rasszisták az F1-ben
Fotó megosztása:
A spanyolok mindent megtesznek, hogy nem forduljon elő hasonló
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A legnagyobb látványosságot ma a Red Bull jelenti a katalán pályán, ugyanis a csapat egy érdekes újítást próbál ki az RB4-esen. Mark Webber autójára egy taraj-, vagy épp hátuszony-szerű alkatrész került – a motorborítás megszokott lefelé görbülő íve helyett az új légterelő egyenes vonalban folytatódik egészen a hátsó szárnyig fölé nyúlva.
Az új aerodinamikai elem az autó stabilitását javítja, főleg a kanyarok bejáratánál, amire szükség is van, mert az egységes elektronikai rendszer bevezetésével eltűnt az eddigi motorfék, és emiatt instabilabbá váltak a Forma-1-esek.