Az FW30 egy kört tett meg
Az FW30 egy kört tett meg
Fotó megosztása:
Alonso az R28-asban
Alonso az R28-asban
Fotó megosztása:
A kétszeres bajnok a "leggyorsabb"
A kétszeres bajnok a "leggyorsabb"
Fotó megosztása:
A felsoroltak lopták el Alonsótól a bajnokságot
A felsoroltak lopták el Alonsótól a bajnokságot
Fotó megosztása:
20 kör után így fejezte be a kisebbik Nico
20 kör után így fejezte be a kisebbik Nico
Fotó megosztása:
Köszönet a szurkolóknak
Köszönet a szurkolóknak
Fotó megosztása:
Alonso 39 kört ment
Alonso 39 kört ment
Fotó megosztása:
Rosberg jól ment az új Williamsszel
Rosberg jól ment az új Williamsszel
Fotó megosztása:
Kovalainen jól elvert mindenkit
Kovalainen jól elvert mindenkit
Fotó megosztása:
Liuzzinak problémái voltak
Liuzzinak problémái voltak
Fotó megosztása:
Alonso-szurkolók tömege lepte el a pályát
Alonso-szurkolók tömege lepte el a pályát
Fotó megosztása:
Wurz bemutatkozott a Hondánál - elég szerényen
Wurz bemutatkozott a Hondánál - elég szerényen
Fotó megosztása:
A kis brazil volt a leggyorsabb kedden
A kis brazil volt a leggyorsabb kedden
Fotó megosztása:
Íme a BMW új szárnya
Íme a BMW új szárnya
Fotó megosztása:
Jelentős átalakulás
Jelentős átalakulás
Fotó megosztása:
Nakajima jól megy a Williamsszel
Nakajima jól megy a Williamsszel
Fotó megosztása:
Az új Honda úgy muzsikált mint a régi
Az új Honda úgy muzsikált mint a régi
Fotó megosztása:
A Ferrarik ma is erősek voltak
A Ferrarik ma is erősek voltak
Fotó megosztása:
Button sem tudott sokat kihozni az új Hondából
Button sem tudott sokat kihozni az új Hondából
Fotó megosztása:
Räikkönen vs. Kovalainen: a bajnok volt a jobb
Räikkönen vs. Kovalainen: a bajnok volt a jobb
Fotó megosztása:
Találtak valamit
Találtak valamit
Fotó megosztása:
Találtak valamit
Bár a Renault-nak, a Toro Rossónak és a Red Bullnak is sikerült már egyszer-egyszer a legjobb időt teljesíteni az idény előtti teszteken, David Coulthard szerint egyelőre egyértelmű fölényben van a Ferrari és a McLaren.
„Igen, azt hiszem előnyben vannak, nagy előnyben. Nem tudom, hogy hogy csinálják, és hogy mi van a többiekkel. Mindannyian keményen dolgozunk” – mondta a skót veterán az Autosportnak.
„Ebből is látszik, hogy hiába van a Forma-1-ben mindenkinek szélcsatornája, a pályán mutatott teljesítmény más tészta. A pályán mozog az autó, a pilóta rámegy a rázókövekre, ettől lesz nehéz.”
Coulthard szerint a titok nyitja az lehet, hogy a Ferrari és a McLaren kasztnija jobban bánik a gumikkal:
„Némelyik csapat eredményesebben tudja használni a gumikat bizonyos hőmérsékleti határokon belül, de ha túl melegek lesznek, akkor már gondban vannak. Lehetséges, hogy a McLaren és a Ferrari jobban terheli a gumikat, így azok jobban melegszenek, és ezért jobb a köridejük” – spekulált Coulthard.