Az építkezés következik
Fotó megosztása:
Milliárdokért szerződött
Fotó megosztása:
Fisichella, Alonso - jobb lett volna újra együtt?
Fotó megosztása:
Kovalainen túl sikeres volt
Fotó megosztása:
Piquet vajon veszélyes lesz?
Fotó megosztása:
Kire hallgat a világbajnok?
Fotó megosztása:
Visszatértek a spanyol és az asztúriai színek
Fotó megosztása:
Alonso egyelőre a tavalyi autóval köröz
Fotó megosztása:
Hazatért
Fotó megosztása:
Az első méterek a régi-új csapatnál
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Top Gunba is jó lenne...
Fotó megosztása:
A hollandok jobb eredményt várnak
Fotó megosztása:
Briatore kézben tartja a versenyzőket
Fotó megosztása:
Örüljön, hogy Alonso mellé kerülhetett
Fotó megosztása:
Együtt mennek el a Renault-tól
Fotó megosztása:
Hiába a világbajnok?
Fotó megosztása:
Erősebb, boldogabb a Renault-nál
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Hivatalosan is bemutatták
Fotó megosztása:
Vajon mire lesz elég?
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Piquet, Briatore és Alonso
Fotó megosztása:
A háttérben a tesztpilóták: Di Grassi és Grosjean
Fotó megosztása:
Marad a papagájfestés
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Alonsónak még nem elég jó az autó
Fotó megosztása:
Grosjean és di Grassi
Fotó megosztása:
Piquet nem kérdőjelezi meg Alonso pozícióját
Fotó megosztása:
Piquet nem veszélyes
Fotó megosztása:
Lauda Hamiltont sokkal többre tartja
Fotó megosztása:
Csak egy évig marad?
Fotó megosztása:
Ausztráliában jön a "W"
Fotó megosztása:
Nem bajnok, nem rocksztár, nem egy multi feje, de repülője neki is van
Fotó megosztása:
Alonso győzhet is 2008-ban
Fotó megosztása:
Tavaly második volt Melbourne-ben, idén ez valószínűtlen
Fotó megosztása:
Ma nem jött össze
Fotó megosztása:
Úgy jár majd, mint Kovalainen?
Fotó megosztása:
Gyenge kezdet
Fotó megosztása:
Ez a grimasz Dennisnek jár
Fotó megosztása:
Jó kezdet után jöhet a folytatás
Fotó megosztása:
Alonsót csúnyán kiosztották
Fotó megosztása:
Ha nem jön a javulás, akkor...
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Búcsút is inthet a csapatnak
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Még nincs miről beszélni
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A boldog család
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A pályán kívül is kemény munka folyik
Fotó megosztása:
Nem mindegy, mit esznek
Fotó megosztása:
A McLarennél cserbenhagyták Alonsót
Fotó megosztása:
Symonds azért bizakodik
Fotó megosztása:
Bahreinben a pontszerzés is csak ábránd maradt
Fotó megosztása:
Mateschitznek majdnem összejött
Fotó megosztása:
A Renault-kaland is csak egy évig tart?
Fotó megosztása:
Kubica itt is vezethetne
Fotó megosztása:
Erről jól lemaradtak
Fotó megosztása:
Nem mertek fejleszteni
Fotó megosztása:
A McLaren vesztes, bezzeg a Renault...
Fotó megosztása:
Elégedettségnek nyoma sincs
Fotó megosztása:
Briatore ragaszkodik hozzá
Fotó megosztása:
Újra megpróbálják
Fotó megosztása:
A középmezőnyben ragadtak
Fotó megosztása:
Vajon mire lesz képes Alonso otthon?
Fotó megosztása:
Briatore nagyban gondolkodik
Fotó megosztása:
Nem vár sokat
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Nekilendültek
Fotó megosztása:
Symonds egy százalékot emleget
Fotó megosztása:
Csak a név nem lesz elég, pontok is kellenek
Fotó megosztása:
Alonso bizakodik
Fotó megosztása:
Szinte hasonlítanak...
Fotó megosztása:
Még körbement vele
Fotó megosztása:
Räikkönen helyére ülhet
Fotó megosztása:
A vezér meggondolta magát
Fotó megosztása:
Nem mennek sehova
Fotó megosztása:
Ő nincs versenyben, de szerinte Hamilton sem nyer
Fotó megosztása:
Éljenek a mának, vagy a jövőre készüljenek?
Fotó megosztása:
Mindenkinek kötelező lesz
Fotó megosztása:
Barcelona óta javul a helyzet
Fotó megosztása:
A Kanadai Nagydíj nem az ő versenye lesz
Fotó megosztása:
Ha megbirkózik az első kanyarral, jó versenye lehet
Fotó megosztása:
Leépítés következik
Fotó megosztása:
Sokára lesz ilyen lehetőség megint
Fotó megosztása:
Minden szabályos
Fotó megosztása:
Két futam után dönteni kell
Fotó megosztása:
Briatoréék
Fotó megosztása:
Havi 3000 euróért kísérgeti Alonsót
Fotó megosztása:
A Ferrarinál vagy a BMW-nél folytatja?
Fotó megosztása:
Nem Hamiltonon múlott a tavalyi siker...
Fotó megosztása:
Hiányzik a tempó
Fotó megosztása:
Egyetlen pontot hozott a hazai verseny
Fotó megosztása:
Reménysugár az alagút végén
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Nelson Piquet ugyanis magángépet vásárolt, a 2,6 millió dolláros (4,7 milliárd Ft) Ciatation Mustang kulcsait a 22 éves versenyző tegnap vette át a brazil légitársaság elnökétől.
„Több időt szentelhetek így az edzésre, csökkentem a távolságokat, értékes órákat nyerek” indokolta az Ausztrál Nagydíjon debütáló Piquet.
AZ ifjabb Piquet azonban, a háromszoros világbajnok apjával ellentétben nem maga vezeti majd a repülőt, a pilótának pilótára lesz szüksége.